کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان گچساران برگزار شد+اسامی

11 ارديبهشت 1395 ساعت 16:00


 
نفرات برتر مسابقات آمادگی جسمانی بانوان در گچساران مشخص شدند.
سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه مسابقات آمادگی جسمانی بانوان که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: یکی از اقشار تاثیر گذار در توسعه و عمران کشور کارگران می باشند.
بیژن مهدیپور با بیان اینکه مسئولیت سنگین تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری در عرصه پیشرفت، تولید و نوآوری بردوش این عزیزان زحمتکش می باشد، افزود: کارگران فعالان و جهادگران عرصه اقتصاد کشور می باشند و هفته کار و کارگر فرصتی برای تجلیل از نقش موثر و جهادگونه آنان در عرصه سازندگی و آبادانی نظام جمهوری اسلامی می باشد.
وی در پایان عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر یک دوره مسابقه آمادگی جسمانی بین جامعه بانوان کارگر شهرستان گچساران با همکاری ورزش همگانی، شورای شهر و شرکت بهره برداری نفت و گاز در سه رده سنی برگزار که در پایان به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید.
به گزارش کبنااسپورت، این مسابقات با حضور ۶۷ نفر از ورزشکاران در سه رده سنی ۲۰ تا ۲۹ سال ؛ ۳۰ تا ۳۹ سال و ۴۰ تا ۵۰ سال برگزار گردید.
در رده سنی۴۰ تا ۵۰ سال پروانه سیاوشی به مقام نخست رسید و فرح نریموسی و  پروین خلیلی دوم و سوم شدند.
در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال خانم  فروغ احمدزاده به مقام اول دست یافت و خدیجه پردل و فروغ رضایی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رده  سنی ۲۰ تا ۲۹ سال نیز خانم  سارا بهادری اول شد و زهرا حسین پور و سمیه هاشمی در مکانهای دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.
این مسابقات زیر نظر هیئت همگانی شهرستان گچساران با همکاری اداره کار و رفاه شهرستان گچساران برگزار که در پایان به نفرات اول تا سوم هر رده سنی هدایایی اهداء گردید.
 
خبر: حبیب قلندری-آرش کنارکوهی
DSC00001 DSC00006 DSC00007 DSC00008 DSC00016 DSC00033 DSC00036  DSC00066 DSC00091
 


کد مطلب: 177656

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/177656/مسابقات-آمادگی-جسمانی-بانوان-گچساران-برگزار-اسامی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1