کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دومین کتابخانه کارگری در «کوبودنا»ی یاسوج افتتاح شد

9 ارديبهشت 1395 ساعت 16:25



با حضور مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، دومین کتابخانه کارگری در این استان افتتاح شد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مدیرعامل گروه صنعتی کوبودنا در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم که بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ صحیح کتاب و کتابخانی اقدامات و گام های مهمتر و اثرگذارتری برداریم.
بهرام باقری در آئین افتتاح دومین کتابخانه کارگری در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: اکنون زمان آن فرارسیده که علاوه بر دستگاه های دولتی، بخش های خصوصی نیز در راستای ترویج فرهنگ‌های مثبت و اثرگذار در سطح جامعه گام بردارند.
وی با یاد آورشدن یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرموند توقع من از همه‏ مردم این است که کتاب و کتابخوانى را جدى بگیرند، تصریح کرد: در راستای جامه عمل پوشاندن به این رهنمود تمام تلاش خود و مجموعه در اختیارم را به کار خواهم گرفت .
مدیرعامل گروه صنعتی کوبودنا در کهگیلویه و بویراحمد با تشریح روند زمانی استفاده پرسنل مجموعه کوبودنا از کتابخانه افزود:به زودی در مجموعه کوبودنا شاهد یک تحول فرهنگی بزرگ خواهیم بود.
در آئین افتتاح  دومین کتابخانه کارگری کهگیلویه و بویراحمد، زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های‌استان، سیدعلی‌فتح میرمحمدی مدیرکل‌فرهنگی استانداری و مظاهری مدیرکل کار این استان حضور داشتند.
زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه گفت، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و در همین راستا اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در تلاش راه‌اندازی کتابخانه در محیط‌های مختلف صنعتی، دانشگاهی و اداری است.


کد مطلب: 177216

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/177216/دومین-کتابخانه-کارگری-کوبودنا-ی-یاسوج-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1