کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلیه مسابقات انتخابی استان به صورت باشگاهی برگزار می شود

7 ارديبهشت 1395 ساعت 12:11


رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به مشکلات مالی که داریم، کلیه مسابقات انتخابی استان را به صورت باشگاهی برگزار می کنیم.IMG_7200
به گزارش کبنا اسپورت وبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی هیئت کشتی استان ،اولین سمینار هیئت های کشتی شهرستانهای استان در سال ۹۵ با حضور رئیس هیئت کشتی استان ،رؤسای هیئت های شهرستانهای بویر احمد،گچساران،بهمئی،دنا،سوق،چرام وکهگیلویه در سالن کنفرانس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه(دهدشت) برگزار شد.
رئیس هیئت کشتی استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه از حضور رؤسای هیئت های شهرستانها در این سمینار تقدیر کرد وگفت:امیدوارم در این جلسه که جهت بررسی مسائل،برنامه ریزی ومشکلات هیئت کشتی تشکیل شده به یک جمع بندی خوبی برسیم وگره گشای مشکلات کشتی استان باشیم.
علی سلیمانی بابیان اینکه در سال گذشته یک ریال از اداره کل ورزش وجوانان استان دریافت نکرده ایم،تصریح کرد:علیرغم سال بسیار سختی که داشتیم ،توانستیم تمام مسابقات استانی را برگزار کنیم وهمه تیم هایمان را نیز به مسابقات کشوری اعزام کنیم.
سلیمانی عملکرد ونتایج کشتی استان را در سطح کشور در سال گذشته وبا وجود تمام مشکلات وکمبودها خوب توصیف کرد وافزود:در رده جوانان فرنگی توانستیم رتبه هشتم کشوری را بدست آوریم واین باور برای فدراسیون کشتی ایجاد شد که کشتی کهگیلویه وبویراحمد به لطف این مجموعه ای که در سطح شهرستانها دارند زحمت می کشند وعلیرغم محرومیت ها ونداریها از یک پتانسیل بسیار خوب برخوردارند.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی در استانهای دیگر که کلیه هزینه های این مسابقات بر عهده شهرستانهاست وهیئت کشتی استان هیچ گونه هزینه ای را متقبل نمی شود گفت: در نظر داریم با توجه به مشکلات مالی که گریبانگیر آن هستیم کلیه مسابقات انتخابی استان را به صورت باشگاهی وبا هزینه خود شهرستانها وباشگاه ها برگزار کنیم.
سلیمانی هزینه های برآورده شده برای اجرای تقویم هیئت کشتی استان در سال ۹۵ را بالغ بر ۸۰ میلیون تومان عنوان کرد وافزود:در صورتیکه گشایشی حاصل شود وتأمین اعتبار شویم ،مسابقات انتخابی استان را به روال گذشته برگزار خواهیم کرد.
در پایان سخنان رئیس هیئت کشتی استان ،رؤسای هیئت های شهرستانها در خصوص مهمترین مسائل ومباحث ومشکلات کشتی شهرستان واستان به بحث وتبادل نظر پرداختند وموارد ذیل به تصویب واجماع همه شرکت کنندگان رسید.
کلیه مسا بقات بصورت باشگاهی برگزار می شود.
باشگاه یا تیم منتخب هیئت کشتی شهرستان از پرداخت ورودی معاف وبقیه باشگاه های دیگر باید جهت ورودی ۲۰۰ هزارتومان جهت برگزاری مسابقات و عوامل اجرایی به هیئت کشتی پرداخت نمایند.
شهرستانهای میزبان فقط در قبال اسکان مسئولند وهزینه ای دیگر را متقبل نمی شوند.
کشتی گیران یک شهرستان نمی توانند برای یک شهرستان دیگر کشتی بگیرند.
کشتی گیران غیر بومی نمی توانند برای شهرستان یا استان کشتی بگیرند ، در صورتی میتوانند کشتی بگیرند که شرایطی را که فدراسیون کشتی تصویب کرده رعایت کنند.
معرفی نامه کشوری تا تاریخی که فدراسیون تعیین نموده است باید صورت گیرد ،بعد از تاریخ قید شده هیچ گونه معرفی نامه ای صادر نخواهد شد.
جهت معرفی نفرات برتر به مسابقات کشوری فقط با دبیر هیئت کشتی استان هماهنگی صورت گیرد.
سرپرستان تیم های منتخب استان از پذیرش افراد اضافی در کنار تیم خودداری کنند.
هیئت های برتر کشتی شهرستانها انتخاب وبه سفر زیارتی فرستاده خواهد شد.
تمام بخشنامه ها از طریق سایت هیئت کشتی استان به آدرس http://wrestlingkb.ir/ باید دنبال شود.
 
IMG_7193 IMG_7197 IMG_7199 IMG_7218 IMG_7214 IMG_7205 IMG_7203
 


کد مطلب: 176379

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/176379/کلیه-مسابقات-انتخابی-استان-صورت-باشگاهی-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1