کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی عملکرد دانشگاه یاسوج

30 فروردين 1395 ساعت 10:39


وقتی از دانشگاه یاسوج نام برده می‌شود ناخودآگاه اتفاقات مختلف سیاسی، علمی و آموزشی در اذهان متبادر می‌شود،danshga-yasuj دانشگاه یاسوج در سال ۱۳۶۲ با نام آموزشکده فنی یاسوج وابسته به دانشگاه شیراز فعالیت خود را در ساختمان تربیت معلم دخترانه کوثر یاسوج آغاز نموده و در سال ۱۳۷۲ با ایجاد و راه‌اندازی آموزشکده کشاورزی به مجتمع آموزش عالی یاسوج وابسته به دانشگاه شیراز تغییر نام یافت، پس از آن در سال ۱۳۷۴ تبدیل وضعیت آن به دانشگاه در شورای گسترش آموزش عالی مورد موافقت قرار گرفت و سرانجام در سال ۱۳۷۵ این مجتمع رسماً فعالیت خود را مستقل از دانشگاه شیراز ادامه داد. سپس به منظور رشد، توسعه و تعالی آموزش عالی در منطقه و استان تلاش‌های فراوانی صورت گرفت تا اینکه در اول خرداد۷۸ تبدیل وضعیت قطعی مجتمع آموزش عالی یاسوج به دانشگاه در شورای گسترش آموزش عالی به تصویب رسید و سرانجام در سال ۱۳۷۸ رسماً به دانشگاه یاسوج ارتقا یافت.
به گزارش کبنا، در حال حاضر، حدود ۶۰۰۰ دانشجو در ۳۰ رشته کار‌شناسی و ۴۵ رشته کار‌شناسی ارشد و ۱۹ رشته دکترا در ۶ دانشکده به تحصیل در این دانشگاه مشغول هستند.

مردم، دانشگاهیان و تحصیل‌کردگان یاسوج و استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از آنکه با نام‌های پیروز زمان‌خان، فراشیانی، پاکشیر و جوادپور آشنا باشند، نام محسن عسکریان، اردلان ارژنگ و شاپور رمضانی را به عنوان روسای قبلی این دانشگاه به خاطر دارند.
به گزارش کبنا، محسن عسکریان سال‌های ۷۸ - ۸۴، اردوان ارژنگ ۸۴- ۹۲ و شاپور رمضانی سال‌های ۹۲ تا ۹۴ بر این دانشگاه مدیریت کردند.
در این گزارش، عملکرد مدیریت فعلی دانشگاه یاسوج را با نگاهی به گذشته در مولفه‌های زیر مورد بررسی قرار ‌می‌دهیم؛ خوانندگان گرامی می‌توانند با ارسال یادداشت‌ها، مقالات، تحلیل‌ها و گزارشات خود از طریق پست الکترونیکی kebnanews@yahoo.com و یا بخش ارسال یادداشت [کلیک کنید] در این کار ما را یاری کنند.
 
-جایگاه علمی و آموزشی دانشگاه یاسوج در کدام رده قرار دارد؟ برنامه‌های مدیریت این دانشگاه برای رشد این جایگاه چیست؟
- بررسی عملکرد دانشگاه در ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان
- وضعیت خوابگاه‌ها
- بحث استخدامی‌ها در این دانشگاه (در بکارگیری نیروها بر اساس کدام شیوه عمل شده است)
-میزان رضایت دانشجویان از عملکرد رئیس دانشگاه یاسوج
-بررسی عملکرد دانشگاه یاسوج در بحث کرسی‌های آزاد اندیشی-فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی
-عملکرد دانشگاه یاسوج در حوزه پژوهشی و فناوری چگونه است؟
و...


کد مطلب: 174884

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/174884/بررسی-عملکرد-دانشگاه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1