کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بسیج دانشجویی اقتصاد مقاومتی را مطالبه‌گری می‌کند

25 فروردين 1395 ساعت 8:29





مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی راستای تبیین، شناسایی و معرفی و مطالبه‌گری در راستای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌های استان اقدام می‌کند.


شهرام مهدوی مطلق با بیان اینکه بسیج دانشجویی همواره پرچم انقلابی‌گری را در وسط میدان و با اشاره ولی امر خود برافراشته است، اظهار داشت: بسیج دانشجویی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را در چند حوزه سرلوحه کار خود قرار داده است.
وی گفتمان سازی در درون دانشگاه‌ها را اولین محور فعالیت بسیج دانشجویی در زمینه شعار سال دانست و افزود: بسیج دانشجویی تلاش می‌کند تا گفتمان درون‌گرایی و خوداتکایی بر گفتمان برونگرایی و نگاه به بیرون در دانشگاه‌های استان مسلط شود.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از معضلاتی که در دانشگاه ها داریم، این است که نگاه ها منعطف به بیرون و برونگراست، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی فرهنگ مقاومت را در دانشگاه‍های استان تبیین می‌کند که یکی از جنبه‌های فرهنگ مقاومت، اقتصاد است.
مهدوی مطلق اقدام در راستای پیوند صنعت و دانشگاه در استان را یکی دیگر از محورهای فعالیت بسیج دانشجویی استان در راستای اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: بسیج دانشجویی با توجه به امکانات و ابزارهایی که در اختیار دارد، می‌تواند در راستای سوق دادن دانشجویان و ایجاد ارتباط بین صنعت با دانشگاه‌ها در استان اقدام نماید.
وی به لزوم پیوند دانشگاه‌ها با ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی و محلی در استان اشاره و بیان کرد: منابع و ظرفیت‌های انسانی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی است که بسیج دانشجویی استان سعی در شناسایی و معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های انسانی استان دارد.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: چون ابزار بسیج دانشجویی، ابزار اجرایی نیست لذا در راستای تبیین، شناسایی و معرفی و مطالبه‌گری در راستای اقتصاد مقاومتی در استان اقدام خواهد کرد./تسنیم


کد مطلب: 174636

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/174636/بسیج-دانشجویی-اقتصاد-مقاومتی-مطالبه-گری-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1