کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در یاسوج

24 فروردين 1395 ساعت 11:12


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی خبر داد و گفت: امیدواریم این بیمارستان طی ۱۰ سال آینده احداث شود.
رضا چمن با اشاره به کلنگ‌زنی دانشکده پرستاری، مامایی و بهداشت و مرکز جامع غربالگری تشخیص و درمان سرطان در استان اظهار کرد: علی‌رغم وجود مشکلات فراوان مالی و اعتباری که دانشگاه علوم پزشکی با آن مواجه است اما به دلیل کمبود فضای فیزیکی و نیاز به احداث این مراکز کلنگ این دو پروژه مهم در استان به زمین زده شد.IMG_6763
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان استان در برخی شاخص سلامت با متوسط کشوری برابر است اما در برخی حوزه‌ها از توسعه کمتری برخوردار است که بر همین اساس نیازمند توجه ویژه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.
وی با اشاره به احداث مرکز درمان ناباروری در استان گفت: مراجعه زوج‌های نابارور برای درمان به خارج از استان هزینه‌های زیادی را برای این افراد به همراه دارد که امیدواریم با همت و کمک خیرین حوزه سلامت و اختصاص اعتبار از سوی وزارت بهداشت شاهد افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن این مرکز در استان باشیم.
این مسئول با اشاره به احداث مرکز پزشکی هسته‌ای در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج استان گفت: با احداث مرکز جامع غربالگری تشخیص و درمان سرطان احداث مرکز پزشکی هسته‌ای ضروری است که سال گذشته کلنگ این مرکز در بیمارستان امام سجاد(ع) به زمین زده شد.
چمن با اشاره به فرسوده بودن بیمارستان شهید بهشتی افزود: بخش‌های مختلف این بیمارستان به مروز زمان و به شکل واحدهای کوچک احداث شد اما دانشگاه علوم پزشکی پیش‌بینی احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در این مکان را کرده که امیدواریم این بیمارستان ظرف ۱۰ سال آینده احداث شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه مرکز جراحی قلب یکی از بخش‌هایی است که کمبود آن در استان احساس می‌شود، بیان کرد: اقدامات لازم برای ایجاد این مرکز در شهر یاسوج انجام شده و تلاش می‌کنیم در هفته سلامت تکمیل و راه‌اندازی شود./فارس


کد مطلب: 174542

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/174542/احداث-بیمارستان-۴۰۰-تختخوابی-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1