کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۷ قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف بویراحمد

17 فروردين 1395 ساعت 21:59


توسط یگان حفاظت محیط زیست، هفت قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف در شهرستان بویراحمد کشف و ضبط شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویر احمد، مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران یگان حفاظت شهرستان بویراحمد در نیمه نخست فروردین ماه ۹۵ موفق به شناسایی و دستگیری متخلفین و معرفی آنها به مراجع قضایی شدند.
سید اسدالله هاشمی ضمن اشاره به اینکه تمامی متخلفین قبل از هرگونه شکاری دستگیر شدند، تصریح کرد: ماموران یگان حفاظت این شهرستان طی گشت و کنترل نوروزی خود در ارتفاعات تنگ کبوتری منطقه حفاظت شده دنای شرقی موفق می‌شوند دو نفر متخلف را به همراه یک قبضه اسلحه ساچمه‌زنی و یک قبضه کلاشینکف غیر مجاز قبل از هرگونه شکاری دستگیر کنند.
وی به دستگیری سه نفر متخلف دیگر در ارتفاعات حجاج اشاره کرد و گفت: ماموران این شهرستان موفق می‌شوند این سه نفر متخلف را به همراه سه قبضه اسلحه ساچمه‌زنی مجاز در این ارتفاعات دستگیر و اعمال قانون کنند.
مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به اقدام قابل تحسین محیط‌بانان اشاره کرد و گفت: محیط‌بانان همه متخلفین را قبل از هرگونه شکاری دستگیر کردند.
هاشمی به اجرای حکم تفتیش و کشف پنج قطعه کبک قفسی زنده اشاره کرد و گفت: طی گزارش مردمی به سامانه ۱۵۴۰ ماموران موفق می‌شوند طی حکم تفتیش از منزلی در شهرستان بویراحمد پنج قطعه کبک قفسی زنده را کشف و ضبط کنند.
وی ضمن اشاره به جریمه حقوقی ۲ میلیون ریالی هر قطعه کبک و معرفی متخلفین به مراجع قضایی افزود: برای تمامی متخلفین پرونده‌هایی مجزا تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.


کد مطلب: 173682

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/173682/کشف-۷-قبضه-اسلحه-شکارچیان-متخلف-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1