کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کشف ۱۸ اسلحه غیرمجاز از شکارچیان متخلف در گچساران

16 فروردين 1395 ساعت 18:20


رئیس اداره حفظ محیط زیست گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون ۱۸ اسلحه غیرمجاز در مناطق حفاظت شده گچساران کشف و ضبط شده است.
عبدال دیانتی‌نسب اظهار کرد: طی سال گذشته اداره حفظ محیط زیست گچساران در راستای اهداف پیش‌بینی شده عملکرد خوبی از خود نشان داده است.
وی با اشاره به دستگیری ۳۵ متخلف صید و شکار در مناطق مختلف حفاظت شده گچساران، افزود: ۱۸ اسلحه فاقد مجوز شکار توسط نیروهای حفاظت محیط زیست گچساران ضبط و کشف شده است.
رئیس اداره حفظ محیط زیست گچساران تصریح کرد: طی سال گذشته ۴۷ مورد جانمایی برای طرح‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و کشاورزی صورت گرفته است که در این خصوص افزون بر ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال از متقاضیان دریافت شده است.
دیانتی‌نسب شرکت در جلسات شورای اداری، سلامت، آب و بیماری‌های روده‌ای و ترافیک گچساران را از دیگر فعالیت‌های اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان عنوان کرد.
وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی نگهداری و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی عنوان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی حفظ محیط زیست افزون بر ۱۵۰ پلاکارد مذهبی و زیست محیطی در مناطق مختلف گچساران نصب شده است.
دیانتی‌نسب از رهاسازی ۲۲ پرنده در مناطق حفاظت شده گچساران خبر داد و افزود: طی این اقدام دو قطعه تیهو، چهار قطعه کبک، ۱۳ بهله ‌سارگپه و ۲ بهله دلیجه در مناطق مختلف حفاظت شده گچساران رهاسازی شد.


کد مطلب: 173561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/173561/کشف-۱۸-اسلحه-غیرمجاز-شکارچیان-متخلف-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1