کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انجام ۷ هزار بازرسی از صنوف کهگیلویه و بویراحمد

17 فروردين 1395 ساعت 10:21


رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح ویژه بازرسی و پایش بازار ویژه ایام نوروز که از ۱۵ اسفند سال گذشته آغاز شده بود افزون بر ۷ هزار بازرسی از صنوف خدمت رسان در سطح استان صورت گرفت.
سالار حسین پور با بیان اینکه طی طرح ویژه نوروزی ۷ هزار و ۷۰۰ مورد بازرسی از صنوف مختلف در سطح استان صورت گرفته است افزود: در مجموع ۴۳۸ مورد تخلف کشف و ۳۵۸ مورد پرونده نیز برای واحدهای متخلف به ارزش ریالی ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.
حسین پور اظهار داشت: ۱۵۰۰ واحد صنفی و ۱۵۱ واحد خبازی جهت کشیک نوروزی در سطح استان تعیین و بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی خدمات رسان و توزیع کننده کالا در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام گرفت.
وی افزود: در طرح نظارتی نوروز امسال، ۹۱ مورد گشت مشترک با سایر بخش ‌ها مانند تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما، اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان، علوم پزشکی، میراث فرهنگی و اتاق اصناف داشتیم.
رئیس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح نوروزی امسال نظارت بر واحدهای صنفی توزیع میوه، پوشاک، شیرینی و آجیل، مراکز اقامتی و هتل ‌ها، رستوران‌ ها و خدمات حمل و نقل در اولویت بود.
حسین پور از کاهش تخلفات در بازار نوروز امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و عنوان کرد: در نوروز سال گذشته ۸۸۰ مورد تخلف کشف و ۵۸۶ پرونده به ارزش ریالی ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل شد.
بازرسی ویژه از عرضه کنندگان کالا و خدمات در کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۶۰ بازرس صنعت و معدن، اتاق اصناف و همکاری بیش از ۳۸۰ ناظر افتخاری در سطح استان انجام شد.


کد مطلب: 173553

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/173553/انجام-۷-هزار-بازرسی-صنوف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1