کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عدل هاشمی: بنده از ارادتمندان دکتر «چمن» هستم / بدون قوم‌گرایی پیگیر مشکلات هستم

15 فروردين 1395 ساعت 22:32


نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس دهم شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: آقای چمن مایه افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد است و بنده نیز یکی از ارادتمندان وی هستم و برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون در امور محوله دارم.
asal-chman
مراسم کلنگ زنی مرکز جراحی محدود «دکتر شهامت» روبروی اورژانس خاتم النبیاء برگزار شد.
عدل هاشمی‌پور، ابتدای صحبت‌های خود را به ذکر خاطرهٔ احداث اورژانس بیمارستان دهدشت اختصاص داد و یادآور نمود: «این روبرو چه کار قشنگی صورت گرفت. اورژانس خاتم الانبیا توسط محرمیت زدایی قرارگاه احداث قریب ۲ میلیارد تومان نیز هزینه شد، حتی نرده‌های بیمارستان را نیز دستور دادیم رنگ آمیزی کنند و دیوارهای آجری که پر از پوسترهای انتخاباتی بود هم، پاک کرده و کامل رنگ آمیزی شد.»
وی ادامه داد: کار قشنگی توسط تیم سرمایه گذار صورت گرفت؛ آن هم در کهگیلویه‌ای که اصلا سرمایه گذاری مرسوم نیست!»
وی ادامه داد: می‌توان با برداشتن پیچ و خم‌های اداری، صدور به موقع مجوز‌های لازم و همچنین تواضع و فروتنی در برابر سرمایه گذار برای سرمایه گذاری نمودن در این شهرستان، کهگیلویه بزرگ را توسعه داده و آباد کنیم.
هاشمی‌پور با تایید صحبت چمن مبنی بر اینکه راهی به جز تقویت حضور بخش خصوصی در کهگیلویه بزرگ نداریم، عنوان کرد: هیچ راهی به نداریم، مگر اینکه بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران را در این منطقه فعال کنیم تا هم در احداث و راه اندازی کارخانه‌های صنعتی و تولیدی و هم در بخش بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها یاری رسان ما باشند.
وی ضمن قدردانی از زحمات دکتر شهامت و تیم همراه در خصوص ساخت مرکز بسیار مهم و حیاتی جراحی محدود شهرستان کهگیلویه توصیه کرد: می‌توان با گذاشتن تابلوی روز شمار و اجرای برنامه زمان بندی چهارده ماهه، برای اولین بار یک پروژه را طی زمان تعیین شده به پایان برسانیم و این مهم را در شهرستان نهادینه کنیم.
هاشمی‌پور همچنین با اشاره به اقدامات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ساخت بیمارستان‌ها در برخی از شهرهای کشور داشت و گفت: می‌توان از ظرفیت خیرین در جهت ساخت و ساز و ارائه خدمت به سلامت مردم استفاده نمود.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس دهم شورای اسلامی در پایان یادآور شد: می‌توان با همدلی، خدمت صادقانه و بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی، جناحی، قومی و قبیله‌ای در کوتاه‌ترین زمان مشکلات مردم را مرتفع نمود.
وی تاکید کرد: در همه بخش‌ها نیاز به ایثارگری و ارائه خدمت بیشتر به مردم عزیز شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده داریم.


کد مطلب: 173487

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/173487/عدل-هاشمی-بنده-ارادتمندان-دکتر-چمن-هستم-بدون-قوم-گرایی-پیگیر-مشکلات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1