کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین توضیحات خرم‌روز پیرامون انتخابات بویراحمد

14 فروردين 1395 ساعت 14:54



قدرت الله خرم روز
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از بازرسی دقیق نحوه اجرای انتخابات و بازشماری صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا خبر داد و گفت: نتیجه توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود.


حجت‎الاسلام قدرت الله خرم روز اظهار داشت: به استناد ماده ۳ و بند ب ماده ۴ قانون نظارت شورای نگهبان بازرسان هئیت مرکزی نظارت به حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اعزام شدند.
وی عنوان کرد: بازرسان هئیت مرکزی نظارت در اجرای قانون، مقررات و دستورالعمل‌های صادره بازرسی دقیق از نحوه اجرای انتخابات و بازشماری صندوق‌های اخذ انجام گرفته و بدون اعلام نظر بر اساس قانون هئیت بازرسی نتیجه ماموریت و بازرسی را جمع‌بندی و در اختیار هئیت مرکزی نظارت شورای نگهبان قرار می‌دهند.
خرم‌روز با بیان اینکه اعلام نتیجه بر عهده شورای نگهبان است، افزود: هرگونه پیش داوری و گمانه‌زنی در خصوص حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا قبل از اعلام رای و نظر شورای نگهبان و هئیت مرکزی نظارت صحت ندارد.
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: انتظار می‌رود جراید، مطبوعات، سایت‌های خبری و فضای مجازی از دامن زدن به ایجاد شایعه خودداری کنند و لازم است همه پایبند به قانون باشند و قانون را تمکین کنند.


کد مطلب: 173295

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/173295/آخرین-توضیحات-خرم-روز-پیرامون-انتخابات-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1