کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام صحت انتخابات بویراحمد و دنا بر عهده شورای نگهبان است

27 اسفند 1394 ساعت 23:41


رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سوی شورای نگهبان مطلبی مبنی بر رد یا تائید انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا اعلام نشده است.entkhabat (3)
حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرمروز در گفت‌وگو با کبنانیوز، اظهار کرد: اعلام تایید صحت انتخابات بر عهده شورای نگهبان است و پاسخ به این سئوال که «آیا انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تایید شده است؟» برعهده سخنگوی شورای نگهبان است.
وی افزود: تاکنون از سوی شورای نگهبان مطلبی مبنی بر رد و یا تائید حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا به دفتر نظارت استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نشده است.
بنابر این گزارش، پایگاه رسمی اطلاع رسانی شورای نگهبان تاکنون از ۲۰۷ حوزه انتخابیه کشور، صحت انتخابات ۲۰۱ حوزه انتخابیه تائید شده است. تائید یا رد صحت انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هنوز از سوی شورای نگهبان اعلام نشده است و برخی از اخبار و شایعات در رسانه‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی درست نیست.
به گزارش کبنا، به فرموده امام خمینی(ره) شورای نگهبان بدون ملاحظه هیچ کس، فقط و فقط خدا را در نظر بگیرد. انتظار می‌رود رسانه‌ها و کاندیداها و هواداران آنها به قانون عمل کرده و اجازه بدهند تا همه چیز از مجاری قانون اعلام شده و از انتشار خبرهای غیررسمی خودداری شود.
 


کد مطلب: 172139

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/172139/اعلام-صحت-انتخابات-بویراحمد-دنا-عهده-شورای-نگهبان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1