کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد زیان‌ده هستند

27 اسفند 1394 ساعت 10:58


مدیرعامل بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم زیرساخت‌های اقتصادی در این استان گفت: بانک‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها سود نمی‌کنند بلکه زیان‌ده هستند.
الله‌داد محمدی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانک‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها سود نمی‌کنند بلکه زیان‌ده هستند، اظهار کرد: این مشکل به عدم وجود زیرساخت‌های اقتصادی برمی‌گردد.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان بیان کرد: همین موجب می‌شود که از منابع تأمین شده سایر نقاط استفاده کنیم و هر چه هم که در نشست‌ها و جلسات این موضوع توسط مسئولان بانک‌ها در استان در خصوص عدم برابری منابع و مصارف بانک‌ها سخن گفته می‌شود کسی به آن باور نداشته و بانک‌ها را همیشه مقصر می‌دانند.
این مسئول بانکی در استان به عدم سودآوری همه بانک‌های دولتی در استان اشاره کرد و گفت: اما از محل رسوب سپرده قرض‌الحسنه همواره مبالغی را برای کارهای فرهنگی در نظر گرفته‌ایم.
محمدی افزود: این مبالغ را می‌توان برای اهدای جوایز به برندگان قرعه‌کشی‌های بانکی و همچنین بهداشت و آموزش اختصاص داد.
مدیرعامل بانک کشاورزی استان اظهار کرد: ما نیز دغدغه آموزش و پرورش را داریم و معتقدیم که مستحق‌ترین مکان برای کمک بانک‌ها مدارس هستند و به همین دلیل از آموزش و پرورش می‌خواهیم دغدغه‌های خود را در ابلاغیه‌ای تنظیم کند.
محمدی گفت: این ابلاغیه می‌تواند در خصوص ساخت و ساز در مدارس باشد تا ما نیز عین ابلاغیه را در مرکز پی‌گیری کرده و در سال ۹۵ بتوانیم با هماهنگی که با مرکز داریم این اعتبارات را برای کمک به مدارس و ساخت مدرسه اختصاص دهیم.


کد مطلب: 172099

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/172099/بانک-های-کهگیلویه-بویراحمد-زیان-ده-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1