کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان میراث فرهنگی

26 اسفند 1394 ساعت 19:14


به همت ستاد اقامه نماز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مراسم جشن تکلیف فرزندان مکلف کارکنان این ادراه کل برگزار شد.
این مراسم که با حضور محمود باقری مدیر کل، معاونین و خانواده کارکنان برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: تقارن جشن تکلیف تعدادی از فرزندان کارکنان در آستانه ورود به سال جدید باعث می‌شود لحظات شیرین و به یادمانی در خاطره این عزیزان ماندگار شود.
محمود باقری با آرزوی موفقیت برای همه کسانی که به سن انجام تکالیف حضرت حق رسیده‌اند، گفت: مرحله خاصی از زندگی ایجاد شده است که نیازمند تمرین و ممارست روح و تغذیه معنوی آن است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: تکلیف برنامه آفریدگار جهان برای تکامل انسان است که انسان را از چنگال سرکش نفس و نیازهای دروغین‌‌ رها و در راهی که عقل و شرع مقدس می‌پسندد، قرار می‌دهد.
وی اظهار کرد: مهار کردن هوس‌ها و دوری از گناه، نعمتی عظیم و موفقیتی چشمگیر است و هر روزی که این موفقیت به دست انسان آید آن روز، روزی مبارک و فرخنده می‌باشد.
باقری ادامه داد: بسیاری از مهارت‌هایی کسب شده در زندگی مربوط به همین سنین است و ایجاد محیطی آرام و امن و یک بستر عاطفی مناسب از نیازهای اولیه هر فرزند محسوب می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: رسیدن به سن تکلیف با انجام فرایض دینی به صورت کامل، توجه ویژه به نماز اول وقت، چشم پوشی از محرمات و کارهای ناپسند و توکل و توسل به خداوند متعال از مواردی است که از امروز مسئولیت شما جوانان را که باید مایه افتخار مکتب تشییع و ایران اسلامی باشید را برای حفظ ارزش‌های اسلامی دو چندان می‌کند.
درپایان این مراسم معنوی هدایایی به فرزندانی که به سن تکلیف رسیده بودند، تقدیم گردید.
IMG_1889 IMG_1888 IMG_1876 IMG_1875 IMG_1893


کد مطلب: 171993

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171993/مراسم-جشن-تکلیف-فرزندان-کارکنان-میراث-فرهنگی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1