کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه «موحد» در خصوص انتخابات؛ به قانون تمکین می‌کنم

25 اسفند 1394 ساعت 23:48



حجت‌الاسلام سید محمد موحد کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد.


به گزارش کبنانیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم متدین و ولایتمدار شهرستان‌های کهکیلویه، بهمئی، لنده و چرام؛
ضمن عرض سلام و احترام به پیشگاه شما مردم شریف و همیشه در صحنه، از خداوند منان طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم. حضور با شکوه شما در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور پیشینه پر افتخار و غرورآفرین مردمانی است که برای حراست از آرمان‌ها و ارزشهای این نظام شکوه‌مند از جان و دل مایه گذاشتند. اینجانب علیرغم وجود شرائط خاص، بنا به دعوت اقشار مختلف مردم پا به عرصه رقابت‌های انتخاباتی گذاشته و در زمان بسیار محدود، لطف و محبت مثال زدنی مردم عزیز مناطق مختلف را نسبت به خودم شاهد بودم.
انتخابات ۷ اسفند با همه فراز و فرود‌ها برگزار گردید و شور و شعف شما مردم، فضائی پر از امید را در جامعه ترسیم نمود.
بنده بعنوان برادر و فرزند شما که همواره در کنارتان بوده و هستم به خود می‌بالم که مرا در این راه همراهی نمودید و از عنایات خود بی‌نصیبم نگذاشتید.
یقینا بزرگ‌ترین سرمایه این حقیر پس از لطف خداوند منان و توجهات حضرت ولیعصر (عج) اعتماد شما مردم شریف و بزرگوار است که در ادوار مختلف به این خادم کوچک داشته‌اید.
پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اولیه، همانطوریکه که همگان از نزدیک شاهد بودند روند انتخابات به گونه‌ای بود که سکوت راجایز ندانستم و وظیفه شرعی و قانونی ایجاب نمود با استناد به تخلفات انتخاباتی، لایحه اعتراضی خود را همراه با مستندات تقدیم مجاری قانونی و شورای محترم نگهبان نمایم (جا دارد از مردم آگاه، جوانان پرشور، دانشجویان، فرهیختگان و همه دلسوزان نظام و انقلاب که در این پروسه قانونی ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر شود).
علی ایحال علیرغم وجود اسناد و مدارک متقن، تصمیم نهایی به تایید انتخابات در حوزه کهکیلویه بزرگ منتهی گشت.
از آنجا که همواره خود را مطیع قانون و مصالح نظام دانسته و می‌دانم در این برهه از زمان نیز تمکین به قانون را سرلوحه کار خود قرار داده و از ذات اقدس الهی می‌خواهم همه ما را عاقبت به خیر گرداند.
زبان و قلم از پاسخگوئی به الطاف، محبت‌ها، همراهی و همزبانی شما عزیزان قاصر است و خود را مدیون و منت دار یکایک برادران و خواهران می‌دانم.
مجددا از همه اقشار، گروه‌ها، ایلات و طوایف در مناطق مختلف، خصوصا خانواده معزز شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان صمیمانه سپاسگزارم، واضح و مبرهن است اینجانب همچون گذشته بعنوان خادم و برادر کوچک شما در کنارتان خواهم بود و این جریان فکری، ولائی، سیاسی و اجتماعی همچنان پویا و سرزنده خواهد ماند و افق‌های روشنی را ترسیم خواهد نمود.
و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین
سید محمد موحد
٢۵ اسفند ١٣٩۴


کد مطلب: 171972

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171972/بیانیه-موحد-خصوص-انتخابات-قانون-تمکین-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1