کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عدل هاشمی‌‌پور در کدام کمیسیون عضو شود

24 اسفند 1394 ساعت 23:51


ولی شکوهی

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با همه تلخی‌ها و شیرینی‌ها به پایان رسید.
اکنون بعد از فصل رقابت نوبت به رفاقت‌ها رسیده است و باید همه با هم برای آبادانی استان محروم و مستضعف کهگیلویه و بویراحمد همت به خرج دهند.

استان شامل سه حوزه انتخابیه است که یکی از حوزه‌های مهم به دلیل گستردگی و عمق محرومیت‌ها کهگیلویه بزرگ است.hashmi
دست روی هر کجای کهگیلویه بزرگ از بهمئی تا دهدشت و از دهدشت تا چرام و سوق و لنده و دیشموک و چاروسا که بگذاری محرومیت در حوزه‌های مختلف آب و راه و آموزش و گاز و برق و... بیداد می‌کند.
نباید منکر خدمات نمایندگان سابق از جمله حجت‌الاسلام بزرگواری شد اما باز هم این محرومیت در کهگیلویه به مانند چاهی است که هر چه آن را پر کنی باز هم جا برای کار کردن دارد.
در این دوره با رأی مردم، مردی از جنس عمران و آبادانی انتخاب شد کسی که با محرومیت‌های کهگیلویه بیگانه نیست و همه نقاط و همه دردها و رنج‌ها و مصائب مردم این منطقه را می‌داند.
عدل هاشمی به خوبی می‌داند که درد امروز مردم بهمئی آب است و دیشموک و قلعه‌رئیسی در انتظار بهره بردن از نعمت گاز و راه مناسب هستند و در کل کهگیلویه بزرگ برای خروج از بن‌بست راهی جز باز شدن جاده‌ها از جمله محور پاتاوه به دهدشت ندارد.
هاشمی با توجه به سوابقی که دارد باید و لازم است تا در کمیسیونی اثرگذار حضور داشته باشد و بی‌شک کمیسیون عمران بهترین مکان برای حضور وی خواهد بود تا بتواند با حضور اثرگذار خود در کمیسیون عمران و بهره بردن از تجربیات عمرانی که سال‌های سال کسب کرده، خود بن‌بست‌ها را در کهگیلویه بشکند.
لذا با توجه به سوابق اجرایی عدل هاشمی در همه حوزه‌ها از جمله در ساخت سدها و مترو و خط لوله گاز و تونل‌های بزرگ و فرودگاه و سایر بخش‌ها، خواهد توانست تا گره‌های منطقه را به خوبی و با تدبیر  باز کرده و کهگیلویه گامی بزرگ برای عبور از محرومیت‌های تاریخی بردارد.


کد مطلب: 171874

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171874/عدل-هاشمی-پور-کدام-کمیسیون-عضو-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1