کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با قانون شکنان چهارشنبه آخر سال برخورد شدید می‌کنیم

24 اسفند 1394 ساعت 14:16




فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هرگونه ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال برخورد شدید می‌شود.
سردار غلامعباس غلامزاده دوشنبه، ۲۴ اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با شادی مشروع مردم مخالف نیستیم اما با هرگونه مزاحمت برای مردم استان برخورد می شود.
کشف ۱۲ هزار ترقه در کهگیلویه و بویراحمد
وی بیان کرد: در صورتی که فردی یا خودرویی در چهارشنبه آخر سال ایجاد مزاحمت و قانون شکنی کند تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ توقیف خواهد شد.
به گفته وی، ۱۲ هزار عدد ترقه طی یک هفته اخیر در استان کشف و ضبط و ۱۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح‌هایی برای تعطیلات نوروز امسال خاطرنشان کرد: با نیروی مضاعف و تمام توان در شهرها و روستاها و محورهای مواصلاتی در خدمت مردم و مسافران نوروزی استان هستیم.
غلامزاده با بیان اینکه طرح ترافیکی از ۲۵ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: طرح انتظامی و امنیتی ۲۵ تا ۱۴ فرودین ماه انجام خواهد شد که وظیفه ما در طرح انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: ۳۰ ایستگاه انتظامی در اماکن عمومی، محل اسکان مسافران و تفرجگاه‌های استان پیش‌بینی شده است. همچنین گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی جهت تامین امنیت تلاش خواهند کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی استان طی سال جاری در اکثر شاخص‌ها با همکاری مردم، مسئولان و اصحاب رسانه و مطبوعات وضعیت مطلوبی داشته است.
کاهش ۱۲ درصدی سرقت در کهگیلویه و بویراحمد
غلامزاده با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با کاهش ۱۹ درصدی سرقت نسبت به سال قبل مواجه بوده‌ایم، بیان کرد: بیش از ۵۰ باند سرقت عنف، مسلحانه و عادی توسط پلیس آگاهی استان شناسایی و ۱۲۰۰ نفر سارق در این رابطه دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: طی این مدت چهار تُن و ۱۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است که در این زمینه ۶۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و بیش از ۲۵۰ دستگاه خودرو در رابطه با حمل و جابجایی مواد مخدر توقیف شد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشف سلاح طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان افزایش ۲۸ درصدی داشت.
غلامزاده افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تصادفات منجر به فوت درون شهری و برون شهری استان با کاهش مواجه بوده است و در مجموع حدود ۱۱درصد تصادفات منجر به فوت استان کاهش یافت.
افزایش ۵۰ درصدی کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد
وی تصریح کرد: ۲۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه شال قبل افزایش ۵۰ درصدی داشته است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی سال جاری نزاع دسته جمعی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش سه درصدی و نزاع فردی نیز با افزایش مواجه بوده است.
غلامزاده خاطرنشان کرد: طی امسال ۲۲ هزار عدد قرص روانگردان در سطح استان کشف و ضبط شده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون در این استان ۱۳۶ مورد جرائم رایانه‌ای داشته‌ایم که تشکیل پرونده شده و برخی از آنها به انتخابات هفتم اسفند ماه برمی‌گردد. بیشتر این پرونده‌ها مربوط به کلاهبرداری، هتک حیثیت افراد و برداشت از حساب‌های بانکی است.


کد مطلب: 171799

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171799/قانون-شکنان-چهارشنبه-آخر-سال-برخورد-شدید-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1