کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شهرداری سی‌سخت یک نیروی مفید نداریم / پذیرش نیروهای خاله‌خرزویی در شهرداری‌ها

23 اسفند 1394 ساعت 2:35


رئیس شورای اسلامی شهر سی‌سخت به وضعیت شهرداری سی سخت اشاره کرد و گفت: با وجود این همه نیرو در شهرداری یک نیروی مفید نداریم
به گزارش کبنا، زاهد زابلی در مراسم تودیع و معارفه شهرداران سی‌سخت به علت انتخاب حسین محمدخانی به عنوان شهردار سی‌سخت اشاره کرد و گفت: آمدن آقای محمدخانی برای تثبیت وضعیت موجود شهرداری در شرایط بحرانی گذشته بود.
زابلی با اشاره به اینکه تثبیت وضعیت موجود و سپس برداشتن گام‌های بعدی از دیگر برنامه‌های اعضای شورا بود گفت: این کار تقریبا صورت گرفت.
وی به انتخاب علی محمد حسینی شهردار جدید سی سخت نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه محمد حسینی عضو این مجموعه بودند و از نزدیک با مشکلات آن آشنایی کامل داشتند این انتخاب صورت گرفت که در مدت دو الی سه ماه گذشته هم به خوبی نشان دادند توانایی لازم را دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت در ادامه به یک ایراد اساسی در مجموعه شهرداری‌ها و شورا‌ها اشاره کرد و افزود: متاسفانه با آمدن شورا‌ها پایه‌های شهرداری‌ها متزلزل شده، چراکه پیش از این شهردار به خودی خود تصمیم می‌گرفت و خوب یا بد کار‌ها را انجام می‌داد ولی در شرایط کنونی کاغذ بازی‌ها زیاد شده است.
زابلی به تعداد بالای نیرو‌ها در شهرداری اشاره کرد و گفت: شاید یکی از علل این وضعیت وجود شورا‌ها است که بعد از چهار سال حتی یک نفر سئوال نمی‌کند که چرا فلان کار را کرده‌ای، که اگر کسی خلافی مرتکب شده است مجازات شود.
عضو شورای اسلامی شهر سی سخت ضمن درخواست از مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی برای حل و بررسی این گونه مسایل و مشکلات ابراز کرد: بنده به شهردار پاتاوه هم گفته‌ام و از وی خواهش کرده‌ام که مثل گذشته از پذیرش نیروهای «خاله خورزویی» در شهرداری‌ها جلوگیری کنیم.
وی به وضعیت شهرداری سی سخت اشاره کرد و گفت: با وجود این همه نیرو در شهرداری یک نیروی مفید از این ۱۱۰ نفر نداریم و این درحالی است که از ۱۱۰ نیرو شهرداری شاید ۲۰ نفر نیروی شهرداری سی سخت باشند.
زابلی با اشاره به مطالبات شهرداری سی سخت از ادارات شهرستان اظهار کرد: احکام مطالبات شهرداری صادر شده و خواهش داریم مسئولان قبل از صدور حکم پیگیر حل مطالبات خود باشند تا از نگرانی‌ها جلوگیری شود.
رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت در ادامه به سخنان مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر لزوم استفاده از سرمایه گذاران پرداخت و گفت: زمین‌هایی که تاکنون به عنوان بخش خصوصی واگذار شده است نتیجه خوبی برای شهر سی سخت در بر نداشته است و مثلا عده‌ای ۱۰ الی ۲۰ هکتار زمین را برای خودشان اشغال کرده‌اند و هیچ چیزی عاید شهر نشده است.
وی تاکید کرد: از زمان حضور ما در شهرداری هیچ نیرویی اضافه نشده و سعی کرده‌ایم نگذاریم بدهکاری‌هایمان اضافه شود و از طرفی بدهکاری‌ها و تعداد نیروهای شهرداری کمتر شده است. /سفیردنا


کد مطلب: 171658

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171658/شهرداری-سی-سخت-یک-نیروی-مفید-نداریم-پذیرش-نیروهای-خاله-خرزویی-شهرداری-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1