کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشکیل۲۲۱ پرونده تخلف در کهگیلویه و بویراحمد

22 اسفند 1394 ساعت 12:20


مسئول گشت‌های سیار اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۱ فقره پرونده تخلف در طرح کشیک نوروزی این اداره کل تشکیل شد.

یزداله آروند افزود: این تعداد پرونده در حال رسیدگی در شعبه‌های اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی بیان کرد: طرح کشیک نوروزی اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۶ اسفندماه امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ نیز ادامه دارد.
آروند اظهار کرد: برای اجرای این طرح در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از یک شعبه مستقر و دو شعبه سیار و در شهرستان‌های استان نیز از یک شعبه سیار استفاده می‌شود.
وی عنوان کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون ۳۷۳ گشت مشترک در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده که از این تعداد ۲۲۱ فقره پرونده تخلف تشکیل و به شعبه‌های اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.
آروند بدون اشاره به آمار، ابراز داشت: بخش عمده‌ای از پرونده‌های تخلف متشکله در این مدت در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به گرانفروشی، درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور خرید بوده است.
وی افزود: در این طرح نهادهای نظارتی کهگیلویه و بویراحمد همراه با اداره کل تعزیرات حکومتی این استان تا ۱۵ فروردین ماه ۹۵ به طور شبانه روزی در طرح کشیک نوروزی حضور دارند.
آروند گفت: نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد و قیمت و کیفیت کالا‌ها و خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروز ۹۵ به طور جدی و مستمر ادامه می‌یابد و با متخلفان نیز برخورد قاطع خواهد شد. /ایرنا


کد مطلب: 171562

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171562/تشکیل۲۲۱-پرونده-تخلف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1