کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سید «باقر»: از هیچ کاندیدایی حمایت نکردم / به دروغ رأی مردم را جمع نکنید

6 اسفند 1394 ساعت 10:00


بالاخره سید باقر موسوی جهان آباد سکوت خود را شکست و در گفتگو با چالش گفت: بنده هر گونه ارتباط و حمایت خود از ستاد غلام محمد زارعی کاندیدای اصولگرای مجلس را در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی رد می‌کنم. baghrmosavi
موسوی تاکید کرد: بنده در شهر یاسوج از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و انتخاب را به خود مردم واگذار کرده‌ام چرا که معتقدم مردم ما آگاهی و شعور لازم را برای انتخاب دارند و کماکان نظر من‌‌ همان صحبتی است که در بدو ورود به شهر یاسوج در هفته گذشته با مردم شریف بویراحمد و دنا در میان گذاشتم ولا غیر.
موسوی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود افراد ستاد شما با موافقت و هماهنگی شما برای آقای زارعی فعالیت می‌کنند گفت: افراد ستاد من در هر ستادی فعالیت کنند نظر شخصی خودشان است و به هیچ عنوان فعالیت آن‌ها در ستادهای مختلف به معنی حمایت بنده از کاندیدای خاصی نیست، چرا که در انتخابات هر فرد به شخصه دارای یک نظر شخصیت و حمایت اعضای ستاد بنده و نزدیکانم در غیاب من در عرصه انتخابات نظر شخصی خودشان بوده و به بنده هیچ ارتباطی ندارد و بنده رای هیچ کس را به نفع خودم مصادره نخواهم کرد.
وی در ادامه گفت: اخلاق سیاستمداری حکم می‌کند که کاندیداهای محترم حاضر در عرصه انتخابات به دروغ رای بنده را مصادره نکنند و به فریبکاری با نام سید باقر موسوی که خود را خدمتگزار مردم شریف این دیار می‌داند بازی نکنند.
سید باقر موسوی در پایان خطاب به مردم بویراحمد و دنا گفت: مردم شریف بویراحمد و دنا بدانند بنده نه تنها از نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی در این شهرستان (غلام محمد زارعی)، بلکه از هیچ کاندیدای دیگری نیز اعلام حمایت نکرده‌ام. و هرگونه اخبار دال بر حمایت بنده از ایشان کذب است. و تنها پیشنهاد بنده به مردم شریف بویراحمد و دنا این است که سوابق اجرایی کاندیداهای اصلاح طلب حال حاضر را در کنار هم قرار دهید و به کسی رای دهید که سوابق درخشان تری دارد.
-------------------------------------
گفت‌و‌گو: سید رضا فرجی


کد مطلب: 171281

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/171281/سید-باقر-هیچ-کاندیدایی-حمایت-نکردم-دروغ-رأی-مردم-جمع-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1