کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رجائی‌نسب: برای اثبات خودشان وعده توخالی می‌دهند

5 اسفند 1394 ساعت 14:27


حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس با مردم دشتروم و تنگاری دیدار کرد.rajaee (4)
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، حجت‌الاسلام سید صدرالله رجائی‌نسب نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی در دیدار با مردم دشتروم و تنگاری با بیان اینکه به خاطر رفع مشکلات مردم در صحنه انتخابات حاضر شدم، افزود: مسئله انتخابات مجلس شورای اسلامی مسئله مهم و حساسی است و خروجی مجلس در کشور بسیار اثرگذار است.
وی ضمن تاکید بر وظیفه قانونگذاری نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در بخش نظارتی که وظیفه دوم نماینده است نماینده ای موفق است که تمام اوضاع و احوال و گره‌ها و مشکلات جامعه و حوزه انتخابیه را رصد و در رفع آن‌ها تلاش می‌کند.
رجائی‌نسب با اشاره به به‌کارگیری نیروهای توانا در بخش‌های مختلف افزود: در صورت انتخابم به عنوان نماینده بویراحمد و دنا از نیروهای توانا و متخصص استفاده خواهم کرد.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا با اشاره به وجود نیروی انسانی توانا در استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا تصریح کرد: از نیروهای توانا و خبره استان در سطوح بالای مملکتی استفاده نشده است و این اجحاف در حق مردم کهگیلویه و بویراحمد است.
رجائی‌نسب بیان کرد: سهم مردم در بخش نیروی انسانی، توزیع ثروت و مسائل اقتصادی آنگونه که حق آن‌ها بوده رعایت نشده است.
وی با اشاره به اینکه مردم در سایه شوم مسائل سیاسی و سیاسی بازی آسیب‌های متعددی دیدند، گفت: مردم خوب می‌دانند از قبل بی توجهی مسئولان، بیکاری و سایر مشکلات آسیب‌های متعددی دیدند که با به‌کارگیری افراد توانا تلاش خواهم کرد رفاه و آسایش مردم فراهم شود.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ادعای ایجاد آسایش و رفاه ادعای سختی است و از جنس سخنان من در گذشته بسیار شنیده‌اید، عنوان کرد: هر کس برای اثبات خودش وعده ای به مردم داده اما با سیاسی بازی‌شان مردم را پایین آوردند.
وی خاطرنشان کرد: به واسطه عملکرد نامطلوب برخی مسئولان، وعده‌های غیرقانونی و غیر قابل اجرا به مردم داده شد و از نردبان آرای مردم بالا رفتند و خودشان و اطرافیانشان از آن استفاده کردند. اما کشاورزان، روستائیان و باغداران که نیازمند کمک و مساعدت بودند در همان جایگاه قبلی خود ماندند.
وی اضافه کرد: نظام و حکومت وظیفه دارند مقدمات آسایش مردم را فراهم کنند و هر کس در این زمینه کوتاهی و قصور کند مرتکب گناه نابخشودنی شده است.
رجائی‌نسب عنوان کرد: بهترین و کوهتاترین راه برای پایان دادن به مشکلات و نابسامانی‌های کنونی حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب کسی است که از جنس مردم باشد و درد مردم را حس می‌کند.
وی بیان کرد: مردم این بار گذشته را تجربه نخواهند کرد و  آزمودها را دوباره مورد آزمایش قرار نمی‌دهند و سرنوشت خود و جامعه را به دست کسانی می‌دهند که در رفع مشکلات و حوائج مردم تلاش خواهد کرد.
 


کد مطلب: 170655

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/170655/رجائی-نسب-اثبات-خودشان-وعده-توخالی-می-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1