کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی در جمع مردم سی سخت

4 اسفند 1394 ساعت 0:21


به گزارش کبنا نیوز ازسی سخت ،غلام محمد زارعی با مردم شهر سی سخت وارد این شهر  شد و برای مردم سخنرانی کرد.
زارعی در جمع مردم سی سخت با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان استان و سردار شهید گودرز نجفی گفت:مردم ما همیشه در همه صحنه ها حضور داشتند و با حضور خود انقلاب اسلامی را به رهبری امام خمینی (ره)به پیروزی رساندند که ثمره آن آزادی و مردم سالاری دینی بود .
نماینده دو شهرستان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت :امسال حضور مردم در انتخابات با نشاط تر از گذشته است و این نشان از امید است ،امید به اینده که با تدبیردولت به دست امده است.
زارعی با بیان اینکه امروز با تامل با دولت می توان مطالبات به حق مردم را پیگری کردافزود:در دو سال اخیر با همدلی و همکاری که با دولت در مجلس داشتم کار های بزرگی را در شهرستانهای بویراحمد ودنا شروع کردم .
وی با بیان اینکه در هشت سال آقایان دولت و مجلس یک دست بودند گفت : این فرصت طلایی بود برای خدمت رسانی به مردم بویراحمد ودنا ولی آقایان یا کم کاری کردند .
کاندیدای حزب اعتدال و توسعه در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دور گذشته انتخابات مجلس مردم با بیش از ۸۰هزار رای نه ای محکمی به انها گفتند و سبب شد تا من شبانه روز به دنبال خدمت رسانی و پیگری مشکلات مردم باشم و خوشحالم که امروز مردم رضایت خوبی از عملکردم در کم تر از چهار سال دارند.
زارعی با بیان اینکه دوره نمایندگی من شرایط بد اقتصادی را کشور متحمل شده بود ادامه داد: با این شرایط کار های بزرگی برای حوزه انتخابیه ام انجام دادم که از جمله از ان آبرسانی به ۲هزار هکتار اراضی کشاورزی در شهرستان دنا ،اجرای طرح هادی در روستاهای دنا،کسب مجوز دو بیمارستان پاتاوه و سی سخت بود.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا با اشاره به وضعیت نامطلوب راههای ارتباطی شهرستان دنا به خصوص شهر سی سخت گفت: با پیگری که انجام دادم خوشبختانه امروز محورهای ارتباطی شهرستان دنا با بیش از ۵۰میلیارد تومان در حال اجرا است.
وی همچنین با انتقاد به کسانی که برخی از اقدامات صورت گرفته را برای خود مصادره کردند گفت:اگر شما کار انجام داده بوید پس چرا نتوانستید یک خواسته کوچک مردم سی سخت که ایجاد راه مناسب برای سی سخت به پاد نا بود را ایجاد کنید که ما  امسال این خواست مردم را محقق کردیم.
زارعی با بیان اینکه برایم مهم نیست که اقدماتم را برای خود مصادره کنند مهم برایم عمران و آبادانی و پیگری مطالبات مردم است.
وی با اشاره به مسئولیت خود در استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گذشته گفت:مردم سی سخت بخوبی میدانند که در اآن زمان بیش از ۱۵۰مکاتبه برای گاز رسانی به سی سخت انجام دادم همیشه به عنوان یک برادر در کنار مردم حوزه انتخابیه ام بودم.
وی  با اشاره به رشد استعداهای شهر سی سخت گفت:در مدیریت های استان فرزندان سی سخت را حمایت کردم از جمله در کسوت معاون استاندار و اولین مقام سیاسی زن استان در فرمانداری دنا و خیلی دیگر از مسئولیت های استان را می توان نام برد.
زارعی به مردم شهر ستان دنا قول داد تا پایان سال ۹۵عملیات چهار خطه کردن یاسوج –پاتاوه با اتمام برسد .
وی گفت: عده ای که امروز در نزد مردم محبوبیتی ندارد با ترفند های مختلف و کار های زشت مثل قسم دادن ها بزور می خواهند خود را به مردم تحمیل کنند و لی نمی دانند که مردم آگاه هستند و دیگر فریب نخواهند خورد.
IMG_1160 IMG_1166 IMG_1168 IMG_1170   IMG_1174 IMG_1178    IMG_1187  IMG_1189 IMG_1193      IMG_1208 IMG_1214 خبر از علی اصغر ایلخانی


کد مطلب: 169243

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/169243/زارعی-جمع-مردم-سی-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1