کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عسکری: بهرامی تنها گزینه اصلاح‌طلبان بویراحمد و دنا / فشار زر، زور و تزویر بر سید «باقر»

3 اسفند 1394 ساعت 21:32


 
 
رئیس مجمع اصلاح طلبان بویراحمد با تاکید بر اینکه کسی که در ستاد ولایتی و احمدی نژاد بوده کاندیدای اصلاح‌طلبان نیست، گفت: تنها گزینه اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا محمد بهرامی است.
سید رضا عسکری عصر امروز در همایش اصلاح طلبان حامی محمد بهرامی نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، اظهار داشت: سید باقر موسوی اندیشه و رای اصلاح طلبی دارد و امکان ندارد از کاندیدای که در ستاد ولایتی و جلیلی بوده حمایت کند.
وی عنوان کرد: فشارهای زر، زور و تزویر اجازه نداد سید باقر موسوی به طور قاطع و علنی از محمد بهرامی کاندیدای منتخب جریان اصلاح طلبی حمایت کند و هر روز به دورغ تیتر می‌زنند که " سید باقر از زارعی حمایت کرد.
عکسری با بیان اینکه اصلاح طلبان نمی‌توانند با صندوق‌های رای قهر کنند، ابراز کرد: تصمیم مجمع اصلاح طلبان مبنی بر انتخاب " محمد بهرامی"  دمکراتیک و ریشه دار بوده و زیر نظر رئیس دولت اصلاحات و محمد رضا عارف چنین تصمیمی گرفته شد و به طور حتم از محو شدن گفتمان اصلاح طلبی جلوگیری می‎کنیم.
رئیس مجمع اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه کاندیدای اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا تنها محمد بهرامی است، افزود: برخی با برنامه یک مصاحبه جعلی از طرف سید باقر موسوی ارائه می‌دهند و فضا را برای پیشبرذد اهداف اصلاح طلبان غبار آلود می‎کنند.
عسکری با اشاره به اینکه با توجه به داشتن مولفه‌های مختلف شامل سابقه، تخصص، مواضع و اندیشه در وجود بهرامی وی به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب شد، گفت: انتظار می‌رود افرادی که دل در گرو اصلاح طلبان دارند به‌نفع بهرامی کناره گیری کنند.
وی عنوان کرد: بعد از انتخاب نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا افرادی که علیع هاشمی رفسنجانی امضا جمع کردند و در ستادهای ضد اصلاحات فعالیت داشتند دوستان ما را از ما بریدند و علیه خودمان تهیج کردند.
عسکری با بیان اینکه طرح این موضوع که اصلاح طلبان به انتخاب محمد بهرامی اصلاح طلبی را به غارت بردند شیطنت است، افزود: اصلاح طلبانی که از ما جدا شده اند برگردند زیرا ممکن است شاهد تکه و پاره شدن جریان اصلاحات باشیم.
وی با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان خواهان عزت بویراحمد هستند، گفت: جریان اصلاح طلبی دغدغه عزت بویراحمد دارد و دوست دارد همجون قله‌های دنا قدش برافراشته باشد و می‌خواهیم توسعه پیدا کند نه اینکه اسمی مرکز استان باشد ولی رسمی جای دیگری مرکز استان باشد و البته با توسعه و پیشرفت سایر مناطق مشکلی نداریم و خوشحال هم می‌شویم.


کد مطلب: 169164

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/169164/عسکری-بهرامی-تنها-گزینه-اصلاح-طلبان-بویراحمد-دنا-فشار-زر-زور-تزویر-سید-باقر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1