کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برای خدمت خالصانه آمده‌ام/با پرونده‌سازی در معرض آسیب قرار گرفتم

3 اسفند 1394 ساعت 20:29


به گزارش کبنانیوز از یاسوج حجت الاسلام رجایی نسب عصر امروز در جمع اهالی مارگون  هدف از شرکت در انتخابات را خدمت خالصانه به مردم دانست و اظهار کرد: برای خدمت به مناطق محروم و عمران و آبادانی بخش های محروم در عرصه انتخابات حاضر شدم و اگر غیر از این بود در انتخابات شرکت نمی کردم.
رجایی نسب بر به کارگیری نیروهای توانمند و شایسه سالاری را از مهم ترین برنامه های خود عنوان کرد و گفت: مارگون از جمله مناطق ممتاز و دارای ظرفیت بالا در بخش گردشگری است که نیاز به کارهای زیربنایی از جمله ایجاد راه های مواصلاتی برای تسهیل در عبور و مرور مردم است.
وی با اشاره به تکمیل اهمیت تکمیل و راه اندازی کارخانه سیمان مارگون افزود: تکمیل این کارخانه نیازمند همت و تلاش فراوان است که با افتتاح این کارخانه بخشی از مشکل اشتغال مردم حل و فصل می شود
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد و دنا بیان کرد: اگر در یک بخش صنعتی نیروی متخصص بومی وجود داشته باشد به کارگیری نیروهای غیربومی اجحاف به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و بخش مارگون است.
رجایی نسب اضافه کرد:یکی از الزمات توسعه فرهنگی و اجتماعی مراکز توسعه و راه اندازی مراکز آموزشی و دانشگاهی است که باید باید مراکز و فضاهای علمی و دانشگاهی در منطقه مارگون احداث شود
وی با بیان اینکه بافت منطقه برای دامداری،کشاورزی و زنبور داری فراهم است،عنوان کرد: باید مسئولان توانا و مدیر توانمند برای پیشرفت مارگون به کار گرفته می شود.
رجایی نسب مراکز بهداشتی مارگون را شایسته مردم این منطقه ندانست و گفت: با تعامل خوبی که با دولت دارم اقدامات ارزنده ای در این بخش انجام خواهم داد.
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر به عنوان نماینده مردم این حوزه ها انتخاب شوم به لطف خداوند سهم مردم را از اعتبارات ضایع شده گذشته و آنچه شاید در آینده تضییع شود را از بخش نفت و گاز و سایر بخش ها خواهم گرفت.
وی بیان کرد: مدعیان عزت بویراحمد و دنا بدانند بازگشت عزت بویراحمد به شعار نیست بلکه بازگشت عزت بویراحمد و دنا نیازمند شجاعت است.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا از عدم توجه به نیروی انسانی در گذشته انتقاد کرد و یادآور شد: نیروی انسانی سرمایه هر کشوری است که بی توجهی به آن خسران آشکاری است.
وی عنوان کرد: جوانان،مدیران و تحصیل کردگان استان از بهترین،موفق ترین و کارآمد ترین افراد هستند اما این نیروهای متخصص در وزارتخانه ها و سایر مسئولیت ها به کار گرفته نشده اند.
رجایی نسب با بیان اینکه جنگ و دعوا نمایندگان مجلس بر سر تعیبن استاندار مشکل ببکاری و سایر معضلات مردم را حل نخواهد کرد،گفت: توجه به نیروی انسانی خلاق و ارزشمند یکی از برنامه های اساسی من است و با به کار گیری نیزوهای انسانی ارزشمند، متعهد و متخصص مشکلات بیکاری و سایر نواقص را حل خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قصد تعرض به شورای نگهبان را ندارم،گفت: جایگاه شورای نگهبان ممتاز و برجسته است و سکانداران آن را فقها و حقوق دانان محترمی هستند.
رجایی نسب بیان کرد: به عنوان یک جانباز و بسیجی به دلیل پرونده سازی ها در معرض آسیب قرار گرفتم و فرصت لازم از دست رفت و در تنگنا قرار گرفتم.
وی عنوان کرد: اگر در بررسی سوابق نامزدهای انتخاباتی اصل قانون اساسی مورد توجه باشد این محرومیت ها خلاف قانون است.
 


کد مطلب: 169000

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/169000/خدمت-خالصانه-آمده-ام-پرونده-سازی-معرض-آسیب-قرار-گرفتم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1