کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه‌ی «محمود منطقیان» در خصوص انتخابات

30 بهمن 1394 ساعت 14:14


محمود منطقیان نامزد انتخابات کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده که از سوی هیئت نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شده بود، در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

به نام خداوند جان و خرد
مردم شریف و فهیم و رنج دیده شهرستان‌های بهمئی، چرام، کهگیلویه و لنده
سلامی به صفا و زلالی چشمه ساران و برگهای سبز باران خورده و دلهای پاک و خداجویان مشتاق، بر شما باد.
سلام بر شما زنان و مردان و پیران و جوانان این دیار.
استقبال صمیمی و کم نظیر و خوبی‌ها و مهربانیهای شما نسبت به این معلم رنج دیده و دردمند هرگز از یاد نمی‌رود و مهر و لطف شما در جان و دل من خانه کرده و ماندگار همه دورانهاست.
دوست داشتم خداوند بزرگ و مهربان توفیق دهد تا به عنوان خدمتگزاری بی‌رنگ و ریا در خدمت مردم زجر کشیده و دردمند این دیار باشم و با خدمت بی‌منت، دین خود را به همگان ادا نمایم و مطالبات و درد‌ها و نیازهای مردم را بازگو نمایم و پی بگیرم، اما بازی سیاست و روزگار طرح دیگری در آستین داشت و سرنوشت را به گونه دیگری رقم زد.
من همواره به فقر و نیازهای اصلی زندگی مردم و بیکاری جوانان و توسعه نیافتگی استان و منطقه اندیشیده‌ام. توسعه یافتگی، عمران و آبادانی، رفاه مردم و اشتغال دانش آموختگان و جوانان، نیاز فوری و اولویت نخست جامعه است. امیدوارم مردم فهیم و عزیز ما در این انتخابات و در این برهه از زمان، بدون در نظر گرفتن شرایط و معیارهای قومی و منطقه‌ای با رای خود کسی را برگزینند که در آینده برای توسعه و عمران منطقه و اشتغال زایی و دفاع از حقوق مردم قدمهای مفید و سازنده‌ای بردارند و کمک کنند تا مردم و به ویژه جوانان ما در آینده از زندگی بهتری بهره‌مند شوند و تن به روزمرگی ندهند. و همه ما باید این را بخوبی باور کنیم که بهره‌مندی از نعمت‌ها و زندگی خوب حق طبیعی و خدادادی یکایک انسانهاست.
در پایان از همه مردم خوب و شریف شهرستان‌های بهمئی، چرام، کهگیلویه و لنده که مرا با محبتهای بی‌ریای خود نواختند سپاسگزاری نموده و حلالیت می‌طلبم، و برای یکایک این عزیزان از خداوند بزرگ آرزوی تندرستی و موفقیت و سربلندی دارم.

والسلام
ارادتمند و کوچک شما
محمود منطقیان ۳۰ /۱۱ /۱۳۹۴


کد مطلب: 166694

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/166694/بیانیه-ی-محمود-منطقیان-خصوص-انتخابات

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1