کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه کامل تصویری «موحد» و توصیه به هواداران

29 بهمن 1394 ساعت 23:32


حجت الاسلام سید محمد موحد در کلیپ تصویری که در کانال رسمی تلگرام وی انتشار یافت با هواداران خود صحبت گفته و اطمینان داده است در رقابت انتخاباتی با جدیت بیشتر حضور پیدا خواهد کرد.
متن سخنان موحد بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم شریف و ولایتمدار شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده سلام علیکم
حقیر در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک به اوامر مقام معظم رهبری پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته و پس از تأئید صلاحیت در حوزه انتخابیه تهران با توجه به اختیار قانونی و نظر به تقاضای مکرر مردم درخواست انتقال به حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ را تقدیم دستگاه‌های زی ربط نموده و پس از طی مراحل قانونی در هیئت محترم اجرایی و هیئت محترم نظارت و موافقت ایشان بر همین اساس مقدمات حضور بنده در حوزه انتخابیه فراهم که به حمداله با لطف بی‌سابقه مردم منطقه مواجه شدم.
ه‌مان گونه که استحضار دارید اسم بنده در لیست نهایی نامزدهای حوزه انتخابیه تهران بوده و هنوز در لیست حوزه کهگیلویه بزرگ قرار نگرفته است.
لذا به همه دوستان و عزیزان اطمینان می‌دهم به منظورر لبیک به درخواست مردم غیور شهرستان‌های چهارگانه هم چنان پیگیر انتقال می‌باشم.
بنابراین ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه هیئت‌های محترم اجرایی و نظارت و دستگاه‌های مسئول استانی وش ورای محترم نگهبان از همه هواداران و کلیه کسانی که به این حقیر لطف دارند استدعا دارم ضمن پیشه نمودن صبر و شکیبایی از هر گونه حرکتی که مخل نظم و امنیت و آرامش باشد پرهیز نموده و عمل به قانون و مقررات را نفس العین قرار دهند.
در پیشگاه مردم شریف شهادت می‌دهم دستگاه‌های نظارتی و امنیتی و اجرایی در کمال بی‌طرفی به وظایف قانونی خود عمل نمودند.
لذا خواهشمندم تحت هیچ گونه شرایطی به شایعات بی‌اساس و مغرضانه که در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر گردید توجه نفرمایید.
همه ما ایمان راسخ داریم که دستگاه‌های مربوطه که ذکر نمودم مخصوصا سپاه پاسداران انقلاب سالامی که به تعیبر مقام عظمای ولایت حافظ انقلاب اسلامی است از شایعات مغرضانه‌ای که برخی به راه انداخته‌اند مبرا بوده و بحث انتشار نامه جعلی با آرم این نهاد مقدس را کاری زشت و ناپسند می‌دانم و به شدت محکوم می‌نمایم.
و از دستگاه‌های اطلاعاتی خواهان پیگیری و شناسایی عامل یا عاملان این حرکت سخیف هستم.
در پایان از شما عزیزان می‌خواهم هم چنان استوار و محکم به قانون و اخلاق پایبند باشید.
ضمنا با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده از مجاری قانونی رجای واثق دارم در وقفه‌ای که در انتقالی به وجود آمده به زودی مرتفع و به یاری خدای متعال در رقابت انتخاباتی به جدیت بیشتر حضور پیدا خواهم نمود و کما فی السابق تابع قانون و نظر شورای نگهبان بوده و هم چنان سرباز نظام و خادم مردم کهگیلویه بزرگ خواهم بود.
وسلام علیکم و رحمه اله


کد مطلب: 166292

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/166292/بیانیه-کامل-تصویری-موحد-توصیه-هواداران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1