کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارعی در جمع ورزشکاران و دانشجویان (+تصاویر)

28 بهمن 1394 ساعت 18:19



نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی با ورزشکاران و دانشجویان شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی در این دیدار، گفت: وقتی که امید از جامعه دور شد و سیاهی، فساد و تباهی در کشور جاری گشت و ظلم، ستم و استبداد سراسر کشور را فرا گرفت؛ این فرزندان رشید و روشن ضمیر ایران اسلامی بودند که در قلب دانشگاه به پا خواستند تا با نور ایمان، علم و دانایی محور محرک عدالت طلبی و استقلال و آزادی شوند.
زارعی تصریح کرد: دانشجویانی که با بصیرت تمام و موقعیت‌شناسی دقیق گام در راه استکبار ستیزی بردند و با تقدیم سه شهید اهورایی در راه احقاق حقوق یک ملت، ثابت کردند دانشجو و دانشگاه همواره زنده است و در راه عزت و اقتدار میهنش جان خویش را فدا می‌کند و بی‌شک به خاطر همین گذشته درخشان و قابل افتخار بوده است؛ که امام خمینی (ره) فرمودند: «دانشگاه مبداء تحولات است».
وی گفت: از مسئولان دانشگاه در خواست داشتم تا فضای آزادی بیان در دانشگاه‌ها ترویج داده شود و احترام به دانشجو در اولویت کاری این مسئولین قرارگیرد.
نماینده دوشهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مخالف فضای خفقان در دانشگاه‌ها هستم و دانشجو باید پرسگر و مطالبه گر باشد.
وی با بیان اینکه معتقد نیستیم فضای دانشگاه باید پلیسی باشد، اظهارداشت: اگر دانشجو در دانشگاه منکوب و سرخورده شود این دانشجو نمی‌تواند شاد باشد.
نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی نیز به توسعه ورزش دراستان اشاره کرد و گفت: کهگیلویه وبویراحمد می‌تواند با توجه به پتانسیل‌های بالای اقلیمی و ورزشی به استانی پایلوت در امر ورزش تبدیل شود.
غلام محمد زارعی با بیان اینکه جوانان شهرستان بویراحمد بویژه در سطح روستا‌ها و در دولت‌های گذشته از نبود امکانات رفاهی و ورزشی رنج می‌بردند، گفت: در برخی روستاهایک سانت فضای ورزشی مناسب نبود که در سه سال تلاش کردم تا در شهر‌ها و روستای بویراحمد ودنا زیر ساخت‌های ورزشی را فراهم سازم.
وی از اختصاص مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا از محل اعتبارات نفت خبر داد و گفت: با پیش بینی‌های انجام شده تا پایان سال جاری حدود ۳۰ طرح ورزشی در این دو شهرستان اجرایی خواهد شد.
وی همچنین در ژایان سخنان خود از حمایت دانشجویان وورزشکاران قدر دانی کرد وگفت: در چهار سال پیش وی به دنبال رشد استعدادهای جوانان وزه انتخابیه‌ام خواهم بودو انشاالله بتوانم این ظرفیت‌ها و استعداد‌ها را به کشور معرفی کنم گرچه در زمینه رشد ملی فرزندان بویراحمد ودنا در سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام دادم.
رییس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمدنیز در این نشست افزود: نیرنگ یعنی اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود آبروی دیگران را لگدمال بکند و گندم ری را بخواهد بخورد.مشاور اسبق استاندار کهگیلویه و بویراحمد، طراحان نبود عزت در بویراحمد را منفعت طلبان دانست که خود را به تجاهل زده و عزت و بزرگان بویراحمد را فراموش کرده‌اند. «اقبال راستگویی» گفت: بی‌عزتی بویراحمد زمانی رقم می‌خورد که آبروی انسان‌ها به اندازه پشیزی نیرزد و راه را برای تهمت و افترا فراهم کنند.


وی با بیان اینکه هرکس با خدا نیرنگ بکند خدا با وی نیرنگ می‌کند، اظهارداشت: هرکس فرمان خدا را اطاعت بکند و دستورات خدا را عمل کند اما به آنچه خداوند می‌گوید عمل نکند و تظاهر به اعمال خدایی بداند.
رییس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیرنگ یعنی اینکه برای رسیدن به منافع شخصی خود آبروی دیگران را لگدمال بکند و گندم ری را بخواهد بخورد.
راستگویی با اشاره به اینکه نماز خواندن مساله شخصی است، ادامه داد: این نماز خواندن‌ها چه دردی‌های از دردهای پیرمرد و جوان زیلایی می‌کاهد.
وی گفت: مردم وکیلی را می‌خواهند که در دردهای آنان شریک باشد نه اینکه فقط بفکر نماز خواندن باشد..
مشاور اسبق روحانیت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اولین نفوذ را هوی و هوس شخصی برای رسیدن به منافع شخصی عنوان و خاطرنشان کرد: نفوذ یعنی اینکه انسان بیاید خدمات نماینده‌ای را به زیرسوال ببرد.
راستگو افزود: آنچه می‌گویم حق است و نیازی به هیچ شخصی ندارم و به گواه بسیاری از نمایندگان مجلس، جناب حاج زارعی از پرتلاش‌ترین نمایندگان مجلس است.
وی با تشریح برخی از خدمات صورت گرفته در دوران وکالت نماینده بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطار توسعه نباید از حرکت بایستد و با رای دادن به حاج زارعی سرعت این قطار دوچندان خواهد شد.
رییس اسبق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فضای حاکم بر دانشگاه، اظهار داشت: عده‌ای فضاهای دانشگاهی را بستند اما این فضا در دوران حاج زارعی شکسته شد.
در پایان برخی از اساتید، دانشجویان و ورزشکاران با قرات بیانه‌ای حمایت خود را از غلام محمد زارعی اعلام کردند.


------------------------------------------------

 خبر: علی اصغر ایلخانی زاده 



۴

۹


۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




 
۹



۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹


۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹
۹



۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹



۹



۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹




۹








کد مطلب: 165706

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/165706/زارعی-جمع-ورزشکاران-دانشجویان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1