کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمبود نیروی انسانی در اداره ورزش وجوانان کهگیلویه

28 بهمن 1394 ساعت 7:30


رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه در نشست با خبرنگاران، کمبود نیروی انسانی را از مشکلات اساسی این اداره عنوان کرد.
به گزارش کبنانیوز از دهدشت،رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه در نشست با خبرنگاران،با بیان اینکه ۳۱ هیئت فعال ورزشی ویژه آقایان در سطح شهرستان داریم،گفت: از این تعداد ۲۵ هیئت فعال بوده و۶ هیئت دیگر بخاطر عدم تجهیزات وامکانات وموارد دیگر نیمه فعال است.
IMG_3242
سید مسعود تقوی نژاد افزود : ۱۲ هیئت نیز ویژه بانوان در سطح شهرستان به صورت فعال مشغولند.
تقوی نژاد با اشاره به اینکه در سال۹۴ از ۶۳ قهرمان کشوری،آسیایی وجهانی شهرستان کهگیلویه تجلیل بعمل آمد،ابراز داشت:در سال جاری ۷ نفر در رشته های کشتی،فوتبال ،فوتسال،بوکس وکاراته به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
IMG_3235
وی همایش پیاده روی با حضور ۸۰ هزار نفر وپخش آن در برنامه نشاط از شبکه ۳ ومیزبانی فوتسال با نوان وآقایان در منطقه ۷ کشور را از عمده کارهای مهم صورت گرفته در سال ۹۴ دانست واضافه کرد:از دیگر کارها، برگزاری کلاس داوری ملی در رشته هندبال ،۲ به ۱ و۱ به ملی در دهدشت است که هم اکنون در حال برگزاری است.
IMG_3248
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه با اشاره تجهیز خوابگاه ورزشی دهدشت گفت: با توجه به اینکه دو سال از احداث خوابگاه ورزشکاران می گذشت با حمایت مستقیم آقای دکتر خادمی استاندار استان اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال به این خوابگاه صورت گرفت که بسیاری از مشکلات ما را در این حوزه برطرف کرد.
IMG_3249
تقوی نژاد با بیان اینکه از دیگر مشکلاتی که کار را برای ما سخت کرده است ،کمبود نیروی انسانی وکارشناس در دوحوزه ورزش وجوانان است،گفت: تعویض پلاک مینی بوس اداره ورزش وجوانان ونداشتن راننده از دیگر معضلات این اداره می باشد.
وی در پایان، مشکلات مالی ،کمبود تجهیزات ورزشی،عدم حمایت هیئت های استان از هیئت های شهرستان در زمینه های گوناگون را از عمده مشکلات هیئت های شهرستان دانست.


کد مطلب: 165437

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/165437/کمبود-نیروی-انسانی-اداره-ورزش-وجوانان-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1