کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قدردانی معاون استاندار استان از مردم

25 بهمن 1394 ساعت 0:12


پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل ابراز همدردی آنها با وی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، متن این پیام به شرح زیر است؛



بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
در حادثه مولمه در گذشت شادروان ملا ملک منصور نیک اقبال (بزرگ خاندان) تجلی اوج اعتنا و کرامت وهمدردی قاطبه بزرگان، سروران عظام، دوستان گرام، روحانیت معظم در صدر حضرت آیت الله ملک حسینی، مدیران و کارمندان خدوم وشریف نهاد‌ها و ادارات نظامی و غیر نظامی در راس استاندار محترم، ایلات، عشایر، کشاورزان، کسبه و بازاریان و همه عزیزان و همشهریان استان و استان‌ها و محالی مجاور و مرتبط، همکاران، اقارب دور و نزدیک و همه اصحاب ثواب، پاکدلانه صعب را بر ما سهل و تحمل مصیبت را بر ما آسان ساختند.
بدینوسیله سپاس و حق‌شناسی متواضعانه و مخلصانه خود را نثار قدوم مبارک همه بزرگوارانی که چه در ایام نقاهت و بیماری و چه در تشییع وتدفین و مراسم چند روزه یادمان و فاتحه خوانی آن فقید سعید با حضور خود یا پیام، فکس، تلفن و... اکرام را اتمام و ما را برای ابد وامدار و شرمنده احسان و محبت اسلامی و انسانی خود نموده‌اند تقدیم سپاس داریم؛ خداوند به ما هم فرصت جبران وادای حق در مراسم خیر و شادی عزیزان عطا فرماید.
خاک پای مبارکتان کحل بصر ما باد.
از طرف خانواده‌های نیک اقبال، جهانفکر و مردم شهر سی سخت.
ارادتمند: پژمان نیک اقبال


کد مطلب: 163742

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/163742/قدردانی-معاون-استاندار-استان-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1