کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشتی برای «موحد»

21 بهمن 1394 ساعت 6:37


صابر امینی
دوباره تاریخ برگشت بر مردی که وقتی صحنه را خالی گذاشت؛ بودند مردمانی که حضور دوباره‌اش را به دعا گرفته بودند و از خدایشان دوباره وجودش را خواستار بودند، چراکه به خوبی به مفهوم این بیت زیبا رسیده بودند که:
شکر نعمت، نعمتت افزون کند.
کفر نعمت از کفت بیرون کند.
سید بود و از خاندان رسول الله (ص)، مردی که خدمتگزاری را از صحن‌های علنی و غیرعلنی مجلس به کوچک‌ترین دیدار‌هایش کشانده بود، بطوریکه از او یک کاریزمای تمام عیار ساخت. و به حقیقت وقتی هم نگاهی اجمالی به کارنامه‌اش می‌کنیم می‌توانیم دوباره به ایشان اعتماد کنیم.
مردی که اصولگرا بود اما در دوران اصلاحات توانسته بود با سعه صدر و داشتن فن سیاسی و اجتماعی قوی دید سران کشوری و استانی رو نسبت به حوزه نمایندگیش متوجه گرداند. و همین هم عاملی شد تا بتواند۱۶سال در حوزه گهگلویه و بهمئی و ۴سال در حوزه بهبهان نماینده باشد.
حالا موحد امد با تجربه گران ۲۰ساله نمایندگی؛ که همین تجربه گران می‌تواند ما را مجاب کند تا بتوانیم با انتخابی صحیح حداقل به آینده شهرستانمان امیدوار باشیم چراکه همین شهرستان شدنمان را هم در دوران این سید جشن گرفته بودیم.
اری؛ همه ما در ۷اسفند دوباره می‌توانیم دلیلی محکمتر از حضور با شکوه‌تر از حضور در انتخابات داشته باشیم و آن هم برای نوشتن نام حجت السلام و المسلیمین سید محمد موحد بر برگه‌های انتخاب‌هایمان.
بدینوسیله اینجانب صابر امینی به نمایندگی از خیل عظیم مردمان و بخصوص جوانان شهرستانمان که درد کشیده ترکش‌های فقر و بیکاری هستند از حضرت عالی بخاطر حضور مجددتان کمال تقدیر و تشکر را دارم. به امید خدا که در ۷ اسفند ماه همه ما به خوشحالی نهایی نائل شویم.
ان شالله.


کد مطلب: 161619

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/161619/یادداشتی-موحد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1