کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نیکبخت‌: تحقیر بویراحمد و دنا بیش از این پذیرفتنی نیست

20 بهمن 1394 ساعت 0:16


نامزد انتخابات بویراحمد و دنا گفت: نماینده ای که قدرت تعامل و چانه زنی بالا نداشته باشد در حق موکلین خود خیانت کرده است و این موضوعی نیست که به ساذگی از آن گذشت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمدرضا نیکبخت شامگاه امروز با حضور در جمع اهالی روستای بنستان سادات محمودی و سرآبتاوه با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث تحکیم وحدت ملی و حفظ ارزش های ناب انقلاب می شود اظهار کرد: آزادی و امنیت موجود در ایران اسلامی مرهون فداکرای ها و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است و اگر ما در کشور خود قدرت انتخاب و حق رای داریم همه مرهون فداکرای آنها است.
نیکبخت در ادامه با بیان اینکه عمق محرومیت در استان کهگیلویه و بویراحمد به رغم همه خدماتی که پس از انقلاب اسلامی در این استان صورت گرفته است همچنان وجود دارد، اظهار کرد: برای کاهش این محرومیت ها تنها باید کار و تلاش مضاعف و جهادی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.
کاندیدای مجلس دهم شهرستان های بویراحمد و دنا افزود: تحقیر و عقب ماندگی بویراحمد بیش از این پذیرفتنی نیست و باید برای توسعه این دو شهرستان همت به خرج دهیم و شرایط را عوض کنیم.
وی با بیان اینکه مجلس جای افراد متخصص و کاربلد است تاکید کرد: نباید افرادی را به مجلس بفرستیم که حرفی برای گفتن ندارند و تنها به رانت خواری و تبعیض دامن بزنند.
نیکبخت سیاسی کاری و دامن زدن به مسائل شبه سیاسی را بزرگترین آفت در مسیر توسعه استان دانست و گفت: برای برون رفت از وضعیت کنونی باید به دنبال شایسته سالاری و استفاده از نیروهای توانمند و خبره از ههه طیف‌ها باشیم و نگذاریم استعدادهای فرزندان این استان به دلیل سیاسی کاری ها و کوبیدن بر طبل مسائل سیاسی پایمال شود.
وی صراحت لهجه و صداقت را از بارزترین ویژگیهای هر نماینده مجلس دانست و گفت: تبعیض ها و ضعف در اجرای قوانین تنها با حضور نمایندگان قوی و صاحب نظر در مجلس برطرف خواهد شد و تجربه نشان داده نماینده خنثی و بدون تخصص هیچ کارایی در مجلس و حتی استان نخواهد داشت.
نیکبخت تصیرح کرد: نماینده ای که قدرت تعامل و چانه زنی بالا نداشته باشد در حق موکلین خود خیانت کرده است و این موضوعی نیست که به ساذگی از آن گذشت.
IMG_0882 IMG_0859 IMG_0861 IMG_0866 IMG_0877 IMG_0857 IMG_0856 IMG_0855 IMG_0854
IMG_0883 IMG_0887 IMG_0889


کد مطلب: 161139

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/161139/نیکبخت-تحقیر-بویراحمد-دنا-بیش-این-پذیرفتنی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1