کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تسلیت مدیران و سیاسیون بمناسبت شهادت «ستار اورنگ»

19 بهمن 1394 ساعت 0:14


شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیام‌های جداگانه شهادت ستار اورنگ، شهید مدافع حرم را تسلیت گفت.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج؛

پیام تسلیت امام جمعه یاسوج

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خانواده محترم شهید گرانقدر"ستار اورنگ"
سلامٌ علیکم بما صبرتم
شهادت سردار رشید اسلام "ستار اورنگ" نخستین شهید مدافع حرم از استان کهگیلویه و بویراحمد که شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع کرد و با شهادت خویش برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود را رقم زد.
مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد بر، خانواده مکرم شهید ستار اورنگ و هم‌رزمان این مجاهد سترگ.
فقدان این مبارز خستگی ناپذیر ،یادگار عملیات‌های مختلف در عرصه دفاع مقدس ودلاورمردیهای ایشان که زبانزد عام وخاص وعلی الخصوص مردم شهید پروراستان در آن دوران را فراموش نمی کنند وچراغ راه آیندگان وجوانان خواهد بود فلذا شهادت این سردارشهید را به مقام معظم رهبری،ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد، رزمندگان، بسیجیان، همرزمان، خانواده و بستگان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم از درگاه ربوبی امید علو درجات برای آن عزیر سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نمایم
سیدعلی‌اصغر حسینی
امام جمعه یاسوج
 

 
پیام تسلیت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان

در پیامی مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان  شهادت سردار اورنگ اولین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه وبویراحمد را تبریک و تسلیت گفت.
شهادت سردار شهید ستار اورنگ، اولین شهید مدافع حرم از استان کهگیلویه و بویراحمد که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها به لقای حق نایل شد؛ فقدانی بزرگ و اندوهی عمیق آفرید.
بی شک مبارزه بی امان با تروریسم تکفیری با ریخته شدن این خون‌های پاک شتابی مضاعف خواهد گرفت و با نابودی کامل این جریان ضدانسانی انتقام خون شهیدان حرم و هزاران انسان بی گناه از تروریست‌های تکفیری گرفته خواهد شد.
اینجانب شهادت این سردار پر افتخار را به محضر بقیه الله اعظم امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله)، جان برکفان نظامی بویژه پرسنل شجاع و بی باک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و به خصوص خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نمایم، علو درجات این شهید بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت دارم.
محمود باقری
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد



پیام تسلیت نماینده بویراحمد و دنا

در پی شهادت مستشار ارشد نظامی سردار شهید ستار اورنگ، نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در پیامی شهادت سردار رشید اسلام سردار شهید ستار اورنگ تسلیت گفت:
متن پیام بدین شرح است:
بسمه رب الشهدا و الصدیقین
سلام خدا بر مردان حماسه ساز و جاودانه تاریخ که شرف،غیرت و عزت را معنایی دوباره بخشیدند.
سلام و درود خدا بر سرداران و سربازان شهید راه وطن و شریعت که هر چه عزت است در گروجانفشانی ها و ایثارگریهای این سروهای همیشه تاریخ است.
به راستی اگر شهادت،هنر مردان خداست؛چه هنرمندانه و خاضعانه این خاک گلگون،هنرمندان خدایی را در خود جای داده است.
شهادت سردار بزرگ اسلام،افتخار جاودانه و اولین شهید راه حرم استان کهگیلویه و بویراحمد،سردار شهید ستار اورنگ نشان داد که باب شهادت هیچگاه بسته نشده است.
شهادت مستشار ارشد نظامی ،سردار شهید ستار اورنگ را به مردم شهید پرور و غیرتمند استان،خانواده آن شهید بزرگوار و خانواده های معظم شهداء،جانبازان و ایثارگران استان تسلیت عرض می نمایم و امید آن دارم خون پاک این سر به فلک کشیدگان مسیر پیروزی اسلام و مسلمین را روشن تر نماید و درخت تنومند عشق به اهل بیت(ع) را پر ثمر تر نماید.
غلام محمد زارعی نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا

 
پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سردار ستار اورنگ

بسمه تعالی
خانواده معظم شهید بزرگوار سردار شهید ستار اورنگ

سلام علیکم
سردار اورنگ پس از عمری مجاهدت و تلاش در راه پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب به فیض عظمای شهادت نایل و ستاره ای دیگر به سپهر انقلاب و جهان اسلام افزوده شد.
عروج آسمانی و عارفانه اولین شهید مدافع حرم استان سردار سرافراز ستار اورنگ را به پیشگاه با سعادت حضرت بقیه الله اعظم، مقام معظم رهبری مدظله العالی، ملت شریف ایران اسلامی و مردم متدین استان، همرزمان و خانواده گرامی آن شهید گرانمایه تبریک و تسلیت عرض نموده ، از خداوند سبحان عالیترین درجات قرب و انس با شهیدان مظلوم کربلا در فردوس برین برای آن کبوتر خونین بال و صبر و اجر بی پایان برای بازماندگان و خانواده ارجمند مسألت می نمایم.
یاد و خاطره این شهید افتخار آفرین و سایر مجاهدان فی سبیل الله استانمان گرامی باد.
سید موسی خادمی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت سید جلال‌الدین محمدی‌بیدک نامزد انتخابات شیراز

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند. و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای می‌گذارند.
شهادت مدافع سرافراز حرم اهل‌بیت (ع) و سردار سبز‌پوش میدان‌های جهاد و شهادت و مجاهد محبوب عرصه‌های نبرد پاسدار شهید ستار اورنگ را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران اسلامی، اهالی غیور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد، رزمندگان، بسیجیان، همرزمان، خانواده و بستگان آن شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
امید است مردم استان باحضور پرشور و چشمگیر خود در مراسم تشییع این شهید بزرگوار، بار دیگر ولایتمداری و دلدادگی به راه شهیدان را نشان داده و با استشمام عطر شهید مدافع حرم، نفسی تازه در وجودشان وزیدن گیرد.

سید جلال‌الدین محمدی بیدک


پیام تسلیت و تبریک بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت مدافع حرم

خداوندا، این دفتر و کتاب شهادت را همچنان به روى مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مکن. خداوندا، کشور ما و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه اند و نیازمند به مشعل شهادت، تو خود این چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش» به اجابت رسیده است.
تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمودند آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند؟
امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.
بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان و اردوگاه سپاهیان اسلام  برخاست و عطر شهادت را به مشام ها رساند  و در طلیعه  سی و هفتمین بهار انقلاب  و فجر شکوهمند ایران اسلامی ، یکی از فجر آفرینان راستین این دیار ، سرهنگ پاسدار  ستار اورنگ، از رزمندگان دلاور تیپ ۴۸ فتح و از مربیان آموزشی  دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) تهران در حین ماموریت مستشاری در سوریه به آرزوی دیرینه خود و درجه رفیع شهادت نائل آمدند . ایمان راسخ و اراده آهنین در جهاد فی سبیل الله  و حماسه و ایثار و شجاعت مثال زدنی این شهید بزرگوار از او اسطوره ای نظامی و رزمنده ای قهرمان ساخته بود که در رشادت و شجاعت و مهارت ، همواره زبانزد عام و خاص بودو حماسه های زیادی را در مدت مستشاری در بسیج مردمی و دفاع از حرم آل الله در سوریه  از خود به یادگار گذاشته که آخرین آن کمک موثر به آزادسازی شهرهای مهم سوریه از دست تکفیرهاست و جان خود را در این راه  تقدیم نمود .
مبارک باد این عطیه الهی به ایشان و تسلیت و تعزیت باد برمهدی موعود (عج) و  مقام معظم رهبری، خانواده مکرم شهید و هم‌رزمان این مجاهد بزرگ .
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده دلاور سپاه اسلام به محضر امام عصر (عج) و نایب برحقش مام معظم رهبری و همه ملت ایران بویژه خانواده و فرزندان این شهید والامقام ، از عموم مردم خصوصا دانشجویان عزیز دعوت می نماید تا با حضور در تشییع این شهید خط شکن و اولین شهید مدافع حرم استان ، با آرمان های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب و همه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم ، تجدید میتاق نماییم .
۱۷ بهمن ۱۳۹۴
بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد


 

پیام تسلیت مدیرکل آموزش وپرورش بمناسبت نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد
در پیام آقای هادی زارع پور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاتَحسَبَنَ الَذینَ قَتِلُوا فی سَبیلِ الله اَمواتًا بل احیاءٌ عِندَربهم یُرزَقُونَ
شهداسبکبالان عاشق حریم کربلایی هستند که شراب حضور یار را سرکشیدند وروحشان درملکوت وجسمشان درخاک ماند.
آنان از جنس نور بودند وبه منشأ نور برگشتند وبه سرمنزل جاودانی خود عروج کردند.
امت شهید پرور وهمیشه درصحنه کهگیلویه وبویراحمد مفتخر به فرهنگ شهید وشهادت وپیروی ازولایت است وپرپرشدن گلی از باغ معرفت وعاشقان الله هرچندگاه یکبار فضای شهر ودیار مان رامعنوی تر می کند.
شهادت سردار رشید اسلام ستار اورنگ از پاسداران حافظ انقلاب در دفاع از حرم حضزت زینب(س) شهد شیرین شهادت را از معشوق گرفت تا درحریم وصل خود جان نثار کند.
به نمایندگی از جامعه فرهنگی ودانش آموزی کهگیلویه وبویراحمد عروج ملکوتی نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه وبویراحمد که توسط تروریست های وهابی-تکفیری به شهادت رسید را به خانواده محترم ،همرزمان، بویژه پاسداران عزیزومردم شهید پرور شهرستان بویراحمدواهالی شهید پرور بخش کبگیان تبریک وتسلیت عرض می نمایم امیدوارم افتخاری نصیبمان شود تا ادامه دهنده ره یافتگان وصال باشیم.
هادی زارع پور
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد



کد مطلب: 160138

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/160138/پیام-تسلیت-مدیران-سیاسیون-بمناسبت-شهادت-ستار-اورنگ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1