کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تور خبرنگاران برای معرفی جاذبه‌های گردشگری

13 بهمن 1394 ساعت 0:58


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه گفت: با هدف معرفی مناطق گردشگری شهرستان تور گردشگری ۲ روزه برای خبرنگاران برگزار می‌شود.zaman
به گزارش کبنانیوز از کهگیلویه، سیاوش زمان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: شهرستان کهگیلویه سال گذشته در زمینه خدمات سفرهای نوروزی مقام برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.
رئیس اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و با همکاری دستگاه‌های اجرایی امسال نیز در خدمات سفر اهتمام ویژه‌ای خواهیم داشت.
زمان با بیان این‌که ۱۰ کمیته در ستاد خدمات اجرایی سفر شهرستان تشکیل می‌شود افزود: وظایف هر کدام از کمیته‌ها تشریح و در چارچوب این وظایف خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی انجام می‌شود.
این مسئول جاذبه‌های گردشگری شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در بخش‌های چهارگانه شهرستان آثار و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی وجود دارد که هر ساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند.
زمان از آبشار کمر دوغ در بخش چاروسا، نگین بخش سوق،قلعه تاریخی و کوه دل افروز در دیشموک و بافت قدیم در مرکز شهر دهدشت به نمونه‌هایی از آثار و جاذبه‌های گردشگری نام برد و افزود: با همکاری بخشداران مشکلات مناطق گردشگری شناسایی و تا قبل از فرا رسیدن تعطیلات نسبت به رفع آن‌ها اقدام خواهد شد.
این مسئول با بیان این‌که مناطق گردشگری شهرستان نیازمند معرفی هر چه بیشتر است گفت: به همین منظور تور گردشگری ۲ روزه با حضور خبرنگاران در بخش‌های دیشموک و چاروسا برگزار می‌شود.
زمان با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان کانال‌های ارتباطی نقش مهمی در فرآیند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به افراد جامعه دارند افزود: در این تور گردشگری خبرنگاران فعال رسانه‌ها روز پنج شنبه هفته جاری با حضور در دیشموک و چاروسا از مناطق گردشگری بازدید و برای تهیه گزارش اقدام می‌کنند./فارس


کد مطلب: 158327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/158327/تور-خبرنگاران-معرفی-جاذبه-های-گردشگری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1