کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاندیدای نهایی اصلاح طلبان بویراحمد مشخص شد

11 بهمن 1394 ساعت 17:41


این روزها تنور بازار انتخابات گرم و شایعات مختلفی از زبان هواداران کاندیداها، دهان به دهان می‌چرخد و فضای انتخابات را به شدت مسموم کرده است. یکی از این شایعات، اجماع اصلاح طلبان بر روی بعضی از کاندیدها است و هواداران این کاندیدها، اقدام به اشاعه شایعاتی می‌کنند که کاندیدای مورد وثوق خویش را به عنوان شاخص‌ترین اصلاح طلب و تنها اصلاح طلب عرصه انتخابات بویراحمد و دنا به مردم معرفی کنند. این در حالی است که تا کنون هیچ یک از اصلاح طلبان بزرگ و احزاب اصلاح طلب، هیچ گونه حمایت رسمی از کاندیدای خاصی را مطرح نکرده‌اند و تنها گزینه شورای اصلاحات سید باقر موسوی جهان آباد می‌باشد.
سیدرضا عسکری دبیر شورای اصلاحات استان با اشاره به شرایط کنونی و تاکید بر عدم اجماع بر کاندیدی به جز آقای موسوی، اظهار داشت: در حال حاضر حاضر شورای نگهبان نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها را اعلام نکرده و طی شرایط کنونی نتیجه گیری خاصی نشده است، زیرا که در شرایط کنونی نمی‌توان تصمیم مناسبی گرفت و باید صبر کنیم تا نتیجه قطعی تایید صلاحیت‌ها از سوی شورای نگهبان مشحص شود.
وی با بیان اینکه شایعات فراوانی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان بر روی آقای بهرامی و یا کاندیدهای دیگر اجماع کرده‌اند، گفت: تمامی نقل و قول‌هایی که از سوی اصلاح طلبان مبنی بر اجماع بر روی برخی کاندیداها می‌باشد، شایعه هستند و طرفداران این کاندیداها برای تبلیغات و جنگ روانی این شایعات را اشاعه می‌دهند.
وی افزود: تاکنون در خصوص کاندیدای اصلی اصلاح طلبان که سید باقر موسوی جهان آباد می‌باشد، تایین تکلیف نشده است و ما به دنبال تایید صلاحیت وی هستیم.
وی ادامه داد: تمام اصرار اصلاح طلبان بر تایید صلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد می‌باشد، زیرا که جز وی کاندید دیگری را اصلاح طلب نمی‌دانند.
عسکری با بیان اینکه شورای نگهبان شرایطی را بو جود آورده است که انتخابات رقابتی نخواهد بود، اظهار داشت: ما معتقدیم که اگر شورای نگهبان شرایط بو جود آمده را تغییر ندهد، انتخابات رقابتی نخواهد بود.
فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: کاندیداهایی که در حال حاضر تایید شده‌اند از نظر مردم و اصلاح طلبان قادر به رقابت نیستند و تاکنون شرایط به گونه ای تنظیم شده است که اصولگرایان بدون رقیب هستند.
عسکری با بیان اینکه اگر سید باقر تایید صلاحیت نشود باید به بررسی پرداخت که آیا اصلاح طلبی در صحنه وجود دارد یا خیر، گفت: پس از اعلام نتایج اگر آقای موسوی تایید صلاحیت نشوند، باید بررسی کنیم ببینم که آیا کانیدای اصلاح طلبی وجود دارد یا خیر، کاندیدایی که در سطح مولفه ها و شاخص‌های اصلاح طلبان باشد وجود دارد یا خیر؟
وی در پایان گفت: اصلاح طلبان به دنبال نفی کسی نیستند و تنها به دنبال تایید صلاحیت کاندیدای اصلی هستند.
---------------------------------------
گفت‌وگو: پدرام ئیلانی- ابتکار جنوب


کد مطلب: 158095

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/158095/کاندیدای-نهایی-اصلاح-طلبان-بویراحمد-مشخص

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1