کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قلمم برای اضمحلال جبهه تان کافی است

11 بهمن 1394 ساعت 10:01


مجتبی قلی پور**
در نشست اخیر اصول‌گرایان در شهرستان گچساران و در سطح شهر، برخی از بزرگوارانی که اکنون وارد عرصه سیاست گردیده و با دل‌خوشی به اذانه و محوریت تفکری خویش مبتنی بر اصول‌گرایی، رجز نبرد و ستیز می‌خوانند.
این واقعه زمانی ملموس‌تر می‌گردد که هوای تحرکات سیاسی موجب خوی نااهلی در صدق کلام افراد ارزشی این نظام شده است. بردار گرامی که در نشست اصول‌گرایان صحبت از «گرفتن حق از حلقوم...» روا می‌دارید، چه پنداشته‌اید که تصور نموده‌اید سیاست و تفکر فردی افراد یک شهرستان صحنه و میدان نبرد است؟ اینکه با یک نگرش کهنه و نا‌منعطف به یغمای جولان دهی واردشده‌اید، نتیجه‌اش جزء شکست نیست.
اینجا ایران است. حرف اول را عدالت و آزادی می‌زند. نکند که سابقه درخشان و برجسته‌تان به سرنوشت اهل کوفه‌ها منتجتان نماید. همانند شما‌ها در دو جبهه به‌اصطلاح اصلاح‌طلب و اصول‌گرا در سطح شهرستان به نسبت مساوی تقسیم و به فعالیت مشغول‌اند. اگر دکتر تاجگردون محبوبیتی مثال‌زدنی و عملکردی درخشان داشته و جبهه نفوذشان تا سردار خورشیدی‌ها، جعفری‌ها و حسینی‌ها وسع پیدا نموده است، قصورتان را با رجزخوانی به گوش اهلش نرسانید.
اینجا هر صدایی که ناشیوا و نامنضبط باشد، اول منقطع و سپس پاسخی نامقبول تجربه خواهد نمود. برخلاف ایرادات تان؛ در نگرش و تفکر هیچ‌کدام از جبهه «خدمت بی‌منت»، مباحث قومیتی به‌مثابه ترک و لر وجود ندارد. اینجا هیچ‌کس رجزخوانی نمی‌کند. هر حرف بر اساس منطق و شواهد است. حلقومی که می‌فرمایید، دستی دارد که بسیار توانمند‌تر از جسم‌هایی است که بخواهند به فردیت و هویتشان تعارض نمایند. نکند صحنه زیبای تحرکات منسوب به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی را به پنداشت نا‌بهینه‌تان؛ موجبات پیشمانیتان قرار دهید.
برادر گران‌قدر، در این سرزمین مقدس؛ هر صدایی که به نا‌تأملی بالا رفته است، مقتدرانه پایین آورده شده است و دگربار برنتافت. اگر اندیشه‌ای کارآمد و اثربخش در ضمیرتان معنا پیدا نموده، کما سابق دیارتان را منعم از آن بفرمایید، نه اینکه رجز فرقه‌گرایی و قوم‌گرایی بخوانید. درواقع آنان که در زمره رقابت کم آورده‌اند، عصای مبارزه به دست می‌گیرند تا بتوانند ازآنچه در آستین‌دارند، اثبات وجودیت و اثبات حقانیت نمایند.
که این پنداشت غلطی است و نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد، دست یغمای نا‌خردمند به سرزمین مهر و فره‌مندی ایران باز شود. در پاسخ به کلام بزرگوار دیگری در رابطه با رد صلاحیت دکتر تاجگردون که فرمودند: «به‌هیچ‌وجه ما راضی به رد صلاحیت رقیب نیستیم..»؛ مگر شما تصمیم گیر بوده‌اید یا صلاحیت تصمیم‌گیری درباره صلاحیت دیگران رادارید که سخنان این‌چنینی روا می‌دارید. بعید است که یک نیروی ارزشی و باسابقه درخشان در طلیعه نظام مقدس ایران اسلامی، چنین ادعای ناصحیح و فرتوتی بیان نمایند.
جای تأسف دارد که عده‌ای در ایران اسلامی به سنخیت تفکر اصول‌گراییشان، اصلاح‌طلبان را یک فعالیت حزبی جدا از جرگه ولایت مداری و خدمت به ایران اسلامی می‌پندارند.
به خودتان برگردید. و اجازه ندهید که روزی فرزندانتان سوره منافقون را در باب رفتار امروزتان در تمامی سطوح این نظام مقدس تلمس نمایند و افسوس نااهلی کاریتان را با قلم خویش به‌صورت کتاب بی‌متن تاریخ، حکاکی نمایند.
در پایان بیان می‌داریم که هیچ‌کس رقیب جبهه تاجگردونی نبوده و نیست. مستجاب خدمت است و تلاش برای تحقق فستبقوالخیرات است. رقیب ما نفس ماست که در سیطره کنترلمان بوده و بدون هیچ چشمداشتی فرزند فرهیخته و فره‌مند دیارمان، دکتر غلامرضا تاجگردون را حمایت خواهیم نمود.
چراکه ایجاد امکان حضور در عرصه ملی و فعالیت این فرزند فرهیخته و برومند، یک واجب فردی است در راستای ایجاد توسعه و رفاه مطلوب در سطح شهرستان‌های گچساران و باشت.
امید که هرروز شاهد رفاه همه آحاد این سرزمین مقدس، سرافرازی ایران اسلامی و فراگیری اسلام ناب محمدی باشیم.
......................
**کار‌شناس ارشد مهندسی صنایع؛ مدیریت سیستم و بهره‌وری


کد مطلب: 157678

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/157678/قلمم-اضمحلال-جبهه-تان-کافی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1