کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکذیب مطلب (زارعی مدیون جریان خاصی نیست)

10 بهمن 1394 ساعت 13:36


 
در پی انشار مطلبی به عنوان «زارعی مدیون جریان خاصی نیست» به نویسندگی علی رضا محمدی دفتر نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی به این مطلب واکنش نشان داد.

به گزارش کبنانیوز در پیام این دفتر آمده است که؛

مدیر محترم سایت خبری کبنانیوز
با سلام و دعای خیر
احتراما با توجه به انتشار مطلبی تحت عنوان (زارعی مدیون جریان خاصی نیست) به نام علی رضا محمدی و به استناد قانون مطبوعات، ترتیبی اتخاذ فرمائید که در اسرع وقت نسبت به انتشار جوابیه آن اقدام فرمائید.
متاسفانه این روز‌ها و در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، شاهد بروز بی‌اخلاقی‌های گسترده‌ای از سوی مدعیان اخلاق و برخی از گروه‌ها و جریان‌های سیاسی در سطح شهرستان‌های بویراحمد ودنا هستیم. انتشار مطالب کذب و با نام و هویت جعلی در سایت‌های خبری به عنوان یکی از آفت‌ها و تهدیدهای جدی امنیتی انتخابات پیشرو می‌باشد که لزوم توجه همه دستگاههای امنیتی جهت رصد و مدیریت فضا را می‌طلبد.
انچه مسلم و محرز است فردی بنام علیرضا محمدی نویسنده مطلب سراسر کذب منتشره در آن سایت، هیچگونه ارتباطی با دفتر و ستاد انتخاباتی جناب آقای زارعی نماینده محترم مردم شریف بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی نداشته و کلیه مطالب منتشره در آن سایت یک سناریوی سیاسی و از قبل طراحی شده در محافل مخفی جریانی خاص می‌باشد، که به هیچ وجه مورد تائید ستاد انتخاباتی و شخص جناب اقای زارعی نیست.
مبرهن است که جهت تنویر افکار عمومی و معرفی پشت پرده‌های بی‌اخلاقی‌های از این دست، ضمن پیگیری جدی موضوع از طریق دستگاههای امنیتی و قضایی، انتظار است سایت خبری کبنانیوز و مسئولین محترم آن ضمن معرفی هویت واقعی نویسنده مطلب به خوانندگان و افکار عمومی احترام گذاشته و برای برگزاری یک انتخابات پرشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری گام بردارد.
در پایان برای مدیران و خبرنگاران محترم وزحمتکش آن سایت محترم آرزوی توفیق روزافزون داریم.
دفتر نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی


کد مطلب: 157654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/157654/تکذیب-مطلب-زارعی-مدیون-جریان-خاصی-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1