کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین اظهارات دومین فرماندار دنا در دولت یازدهم

8 بهمن 1394 ساعت 4:12


سرپرست فرمانداری دنا گفت: بخش اعظم زندگی بنده در شهرستان دنا سپری شده است و به خاطر تعلق خاطر و تکلیفی که نسبت به شهرستان دنا بر گردن خود احساس می‌کردم این مسئولیت را پذیرفتم.
عباس بهشتی روی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دنا صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان دنا گفت: طی بازرسی‌هایی که از طریق دفتر بازرسی استانداری در حوزه‌های مختلف سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و اقتصادی در بین شهرستان‌های مختلف استان داشتیم شهرستان دنا در حوزه‌های عمرانی،اقتصادی و زیرساخت‌ها در بین شهرستان‌های هشت‌گانه استان در جایگاه برتر قرار داشت.
behshtio
سرپرست فرمانداری دنا با بیان اینکه بنده به همراه آقای تاج امیری در سالیان گذشته در همین شهرستان پا به پای هم رشد کردیم تا امروز به این مرحله رسیده‌ایم گفت: خدا را شاکرم که امروز به عنوان دو شخص حقیقی و حقوقی در خدمت مردم شهرستانمان هستیم.

بهشتی روی با اشاره به حوزه‌های مختلف خدمتی خود در سالیان گذشته گفت: بنا به جایگاه حوزه بازرسی که در استانداری داشتم با هیچ یک از حوزه‌های سیاسی،اقتصادی،سیاسی و اجتماعی بیگانه نیستم و امیدوارم باب خیری برای خدمت به مردم شهرستانم باشد.
وی بیان داشت: در حال حاضر با حفظ سمت حوزه بازرسی استانداری به این جایگاه منصوب شده‌ام ولی بنا به ضرورت کار و ضرب العجلی ابلاغ حکم سرپرستی‌ام و همچنین غیر قابل پیش بینی بودن این مسئولیت هنوز به جمع بندی نهایی برای ماندن در این مسئولیت نرسیده‌ام.
سرپرست جدید فرمانداری دنا ابراز داشت: بخش اعظم زندگی بنده در شهرستان دنا سپری شده است و به خاطر تعلق خاطر و تکلیفی که نسبت به شهرستان دنا بر گردن خود احساس می‌کردم این مسئولیت را پذیرفتم.

بهشتی با اشاره به شرایط اورژانسی انتصاب خود در این جایگاه و شرایط اضطرار قبل از دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:با سیاست گذاری‌های صورت گرفته در سطح استان در صورت ماندن در این جایگاه امیدوارم بتوانم نقاط ضعف را شناسایی و در جهت رفع آن‌ها تلاش کنم.
سرپرست فرمانداری دنا با ابراز امیدواری از استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شهرستان دنا و شرایط بحرانی حال حاضر که آستانه انتخابات و دهه فجر می‌باشد خاطر نشان کرد باید این راه را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی تصریح کرد: شرایط اضطرار من از آنجا است که با حفظ سمت مدیر کل حوزه بازرسی استانداری که اقدامات نظارتی صورت می‌دهد در مجموعه فرمانداری که عمد تا اقدامات اجرایی است به صورت مشترک باید فعالیت داشته باشم هر چند با هیچ یک از این دو جایگاه بیگانه نیستم و آمادگی خدمت صادقانه و بی منت را دارم.


کد مطلب: 156826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/156826/اولین-اظهارات-دومین-فرماندار-دنا-دولت-یازدهم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1