کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چه کسانی عامل برکناری فرماندار دنا بودند؟

8 بهمن 1394 ساعت 4:05


فرماندار دنا در پایان به مشکل قانونی خود برای ادامه فعالیت در وزارت کشور پرداخت و افزود: از آنجا که دولت به اجرای مُر قانون اعتقاد دارد ما هم به قانون تمکین کردیم.
به گزارش کبنانیوز، علی تاج امیری فرماندار شهرستان دنا صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانداران جدید و قدیم دنا با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی برای مبارزه با ظلم و ستم و حکومت دیکتاتوری گفت: امیدوارم با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرایط حضور حد اکثری مردم پای صندوق‌های رای فراهم آید.
tajamire
فرماندار سابق دنا در ادامه با اشاره به فرصت کوتاه خود برای خدمت در کسوت فرمانداری شهرستان دنا بیان داشت: در این فرصت کم در دولت تدبیر و امید توانستیم در کنار سایر مسئولان کشور بخشی از سیاست‌های مد نظر مدیریت ارشد استان را عملی و به بخشی از وعده‌های رئیس جمهور جامه عمل بپوشانیم.
وی با بیان اینکه بخشی از وعده‌های دولت که با رویکرد عقلانیت و ایجاد نشاط و امید در جامعه و ایجاد فضای باز سیاسی طرح ریزی شده بود که در مدت کوتاه عمر دولت محقق نشده است گفت: با توجه به مشغله دولت در حوزه روابط بین‌الملل نیاز به فعالیت بیشتر در این زمینه وجود دارد.
تاج امیری به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نیز اشاره کرد و با ابراز امیدواری از فعالیت همه جریانات سیاسی و فاصله گرفتن از مسایل قومی و قبیله ای اظهار داشت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باشیم.
فرماندار دنا در ادامه با اشاره به شرایط حاکم بر اعتبارات کشور و نفت ۲۷ دلاری به برنامه ریزی‌های مدون برای ادامه فعالیت‌ها در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی پرداخت تصریح کرد: سعی ما بر این بود که کار از حالت سلیقه ای و تبعیضی خارج شود.
وی به آسفالت ۶۵ درصدی راه‌های روستایی در شهرستان دنا،تعریض قطعه اول و دوم جاده یاسوج به اصفهان در محدوده شهرستان دنا و اتمام فعالیت گردنه بیژن به عنوان اقدامات شاخص خود در زمان تصدی فرمانداری دنا اشاره کرد و افزود: کار زیر سازی و آسفالت روستاها در ۳۴ روستای شهرستان دنا در حال اجرا است.
تاج امیری پیگیری و دریافت مجوز ۲۱۵ احداث دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه و افتتاح رادیولوژی در این دو شهر را از اقدامات خود در حوزه سلامت عنوان کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به پدیده خشک سالی در کشور احداث مخازن آب در دستور کار قرار داشت.
وی تکمیل پروژه مصلای بزرگ پاتاوه و افزایش سرانه آموزش و پرورش برای رشد علمی شهرستان را از دیگر اقدامات خود عنوان کرد و ابراز داشت: رتبه آموزش و پرورش از رتبه آخر استان به رتبه سوم نشان از فاصله دادن مدارس و فضای آموزشی از مسایل سیاسی و فعالیت احزاب و پرداختن به مسایل آموزشی بود.
فرماندار دنا در بخش دیگر از صحبت‌های خود با بیان اقداماتش در زمان مدیریت ارشد اجرایی شهرستان دنا به موضوع معیشت مردم و اجرای اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: در حوزه کشاورزی در گذشته عملا کاری شروع نمی‌شد ولی در حال حاضر اقدامات فراوانی برای تحت پوشش قرار دادن ۱۵۰ هکتار از زمینه ای حاشیه رودخانه خرسان و بشار صورت گرفته که بخشی آماده افتتاح و بخشی در مرحله اجرا قرار دارد.
تاج امیری به موضوع تغییر و تحولات یک باره در راس هرم مدیریتی شهرستان دنا پرداخت و افزود: تغییر و تحولات مدیریتی گاه بر اساس بی لیاقتی و ناشایستگی و گاه برای اجرای صحیح قانون است و موضوع برکناری من از نوع دوم بوده و کسی بعدا ژست نگیرد که من عامل تغییر فرماندار دنا بودم.
وی در پایان به مشکل قانونی خود برای ادامه فعالیت در وزارت کشور پرداخت و افزود: از آنجا که دولت به اجرای مُر قانون اعتقاد دارد ما هم به قانون تمکین کردیم و برای برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هر گونه شائبه ای آماده رفتن از این مسئولیت شدم.
----------------------------------
مهران کرمی


کد مطلب: 156823

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/156823/کسانی-عامل-برکناری-فرماندار-دنا-بودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1