کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسئول مرگ کودکان در محور دشتروم یاسوج کیست؟ (+سند)

4 بهمن 1394 ساعت 9:33


با انتشار مطلب «چه کسی مسئول مرگ پریسا، پدرام و پرهام عزیز است؟!» در پایگاه خبری کبنا، حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به این مطلب واکنش نشان داد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، متن ارسالی از سوی حسین کاظمی مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
مطلبی را در سایت کبنانیوز با تیتر «چه کسی مسئول مرگ پریسا، پدرام و پرهام عزیز است؟!» خواندم، بعد از مطالعه مطلب مربوط به یکی از شهروندان در رابطه با تصادف خونین در محور دشت روم-یاسوج، لازم دیدم به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری استان مطالبی جهت روشن شدن اذهان عمومی عرض کنم، باشد که انشاءالله قلم‌های که می‌نویسند و برداشت می‌شوند، صرفاً جهت رضای خداوند و لاغیر.
استحضار دارند که محور یاسوج-دشتروم یکی از محورهای اصلی و مواصلاتی استان و نقطه اتصالی است که به عنوان بخشی از کریدور شمال-جنوب ایفای نقش می‌کند و در ایامی از سال شاهد بار ترافیک سنگین از محور فوق می‌باشیم. که می‌طلبد تمام مشخصات یک راه اصلی را داشته باشند. محور فوق یکی از محورهای مهم و مورد تأئید مقامات استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که عملیات اجرائی آن توسط راه و شهرسازی در حال انجام می‌باشد که با حساسیت خاصی از طرف این دفتر رصد می‌شود. نواقصات زیادی از طرف دفتر فنی به راه و شهرسازی ابلاغ شد که در چند جلسه شورای فنی مورد ارزیابی قرار گرفت که رسانه‌ها بخش‌هایی از نواقصات را منتشر کردند. بعضی از نواقصات رفع شد و بعضی هم به قوت خود باقی می‌باشد. راه و شهرسازی در ایام نوروز سال ۹۴ اقدام به بازگشایی محور فوق حدفاصل دشت‌روم به تنگاری نمود، این دفتر در تاریخ ۲۲ / ۱/ ۱۳۹۴ مخالفت صریح خود را با بازگشایی محور مذکور با توجه به استاندارد نبودن و نداشتن مشخصات فنی اعلام نمود که تصویرنامه این دفتر جهت تنویر افکار عمومی به پیوست ارسال می‌گردد.
حسین کاظمی
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

 fani


کد مطلب: 156169

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/156169/مسئول-مرگ-کودکان-محور-دشتروم-یاسوج-کیست-سند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1