کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشنواره عکس با مضمون «بانوی شهر من»

1 بهمن 1394 ساعت 17:28


مسئول کمیته بانوان شورای اسلامی شهر گچساران در گفتگو اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت: به مناسبت هفته زن و روز مادر در طی فراخوانی اقدام به برگزاری جشنواره عکس با مضمون «بانوی شهر من» کرده است.
محبوبه رضایی افزود: بیش از ۳۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
عضو شورای اسلامی شهر گچساران با اشاره به اینکه داوری این جشنواره بر عهده داوران برجسته و مطرح کشوری بود، عنوان کرد:در این جشنواره ۳۰ اثر به بخش نمایشگاه راه یافته و در نهایت ۵ اثر برتر برگزیده شد.
وی بیان کرد: به برگزیدگان نهایی جشنواره جوایز ارزنده و نفیسی اهدا خواهد شد و آثار آنان در نمایشگاهی که به همین منظور برپا خواهد شد در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
رضایی تصریح کرد: اختتامیه جشنواره << بانوی شهرمن >> همزمان با افتتاحیه نمایشگاه کانون فرهنگی بانوان در دهه مبارک فجر برگزار می شود و اسامی برگزیدگان این جشنواره در همین روز اعلام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: جشنواره با تلاش و همت و تعامل خوب شورای شهر و شهرداری گچساران با هدف شناساندن ابعاد مختلف زندگی زن گچسارانی و ایجاد و ارتباط با هنرمندان و بکارگیری ازتجربیات نخبگان عکاسی در گچساران برگزار شد.
محبوبه رضایی در پایان با اظهار تاسف از تاخیری که در برگزاری این جشنواره بوجودآمد و علت آنرا آماده نبودن فضا و مکان جشنواره دانست و از یکایک شرکت کنندگان جشنواره عذرخواهی کرد.
IMG_9237


کد مطلب: 155621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/155621/جشنواره-عکس-مضمون-بانوی-شهر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1