کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ تشکیل شد

29 دی 1394 ساعت 17:40


پس از رد صلاحیت‌های گسترده خصوصاً در میان طیف اصلاح طلبان و با توجه به اینکه برنامه اصلاح طلبان کشور بر این قرار شده است که ابتدا موضوعات مربوط به مناطق در خود مناطق تصمیم گیری شود، مجمع اصلاح طلبان حوزه‌ی کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده در شهر دهدشت برگزار شد.
در این نشست از نیروهای چهار شهرستان این حوزه از دوطیف اصلاحات یعنی طیف منطقیان وطیف لاهوتی نیروهایی حضور داشتند.
علی پرواز مسئول استانی تشکیل مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه گفت: بعداز دو هفته رایزنی فشرده با نمایندگان سیاسی و احزاب شهرستان‌های کهگیلویه؛ چرام؛ بهمیی و لنده امروز عصر این مجمع در دهدشت تشکیل شد.
پرواز با اشاره به اهمیت تشکیل این مجمع گفت: با توجه به شرایط حساس انتخابات در کهگیلویه بزرگ مجمع اصلاح طلبان چهار شهرستان با حضور نمایندگان احزاب و نمایندگان آقایان لاهوتی و منطقیان نشستی به همین منظور برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه پس از صحبت‌های نمایندگان مناطق و احزاب به اتفاق آرا رئیس و رابط استانی و دبیر مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ مشخص شد.
وی ضمن تقدیر از همه عزیزانی که در این چند روز ‌‌نهایت همکاری را برای تشکیل این مجمع انجام دادند تصریح کرد: امیدواریم کمیته‌های مجمع بزودی تشکیل و هر هفته جلسات در موعد مقرر انجام شودو انسجام اصلاح طلبان در این شرایط حساس حفظ شود.
پرواز بیان کرد: پس از رای گیری آقایان مسلمی به عنوان ریس مجمع؛ خداکرم دهقانی نسب رابط استانی و گردیان جعفری به عنوان دبیر مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ انتخاب شدند.
پیگیری‌های تابناک کهگیلویه وبویراحمد حکایت از آن دارد که برخلاف تصور، در این مجمع بر روی گزینهٔ خاصی اجماع نشده است. هر چند برخی بر این تصور بودند که زمان تعیین گزینهٔ نهایی برای معرفی به طرفداران این جناح سیاسی رسیده است اما نخبگان شرایط را برای معرفی گزینه نهایی مناسب ندیده‌اند.
IMG-20160115-WA0011
IMG-20160115-WA0009
IMG-20160115-WA0014
IMG-20160115-WA0010


کد مطلب: 155332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/155332/مجمع-اصلاح-طلبان-کهگیلویه-بزرگ-تشکیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1