کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

28 دی 1394 ساعت 21:17


رئیس جدید هفتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد مشخص و منصوب شد.
DANSHI
عصر امروز اولین جلسه هیات مدیره دوره هفتم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان، معاون مسکن و و حراست این اداره کل و اعضاء منتخب هیات مدیره برگزار و اعضاء هیات رئیسه دوره هفتم سازمان انتخاب شدند.
در ابتدای جلسه علی صادقی اظهار کرد: طی یک سال گذشته اقدامات خوب و مثمر ثمری در حوزه نظام مهندسی ساختمانی با همکاری و تلاش تمامی اعضای هیئت رئیسه دور ششم انجام شده است.
رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد با آرزوی موفقیت برای اعضای دور هفتم سازمان نظام مهندسی تصریح کرد: امیدواریم در دور جدید شاهد ارتقاء هرچه بیشتر سازمان نظام مهندسی ساختمان باشیم.
حسن فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه جلسه ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی اعضای جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و خسته نباشید به اعضای سابق اظهار کرد: باید نظام مهندسی مقتدری در کهگیلویه و بویراحمد داشته باشیم که امید می‌رود شاهد پیشرفت سازمان در عرصه‌های مختلف باشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: اعضای جدید باید با اقتدار تمام وارد عرصه عمل شوند.
بنابر این گزارش، ربر اساس ماده ۱۴ قانون و ماده۷۱ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اعضای جدید هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.
در این جلسه بعد از رأی گیری توسط اعضاء ابوالحسن دانشی به عنوان رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و از زحمات صادقی قدردانی شد.
همچنین کامران جهانبازی به عنوان نائب رئیس اول، عمران کهزادی نائب رئیس دوم، جهانگیر احسانی دبیر و مهندس سلیمانی به عنوان خزانه‌دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان پس از رای‌گیری توسط اعضاء هیأت مدیره معرفی شدند.

اعتبارات ۷۵۰۰ میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه‌های کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با بیان کمبود بزرگراه‌ها نسبت به میانگین کشوری در این استان، از اعتبارات ۷۵۰۰ میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل بزرگراه‌های استان خبر داد.
حسن فدایی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از دلایل تصادفات در همه سال‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد استاندارد نبودن جاده‌ها بوده است، اظهار کرد: البته کارهای بسیار خوبی در حوزه راهسازی استان انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلات استان مربوط به ورودی و خروجی شهرهای بزرگ است که که از جاده‌های استاندارد و عریض برخوردار نبوده‌اند و به تبع تصادفات رانندگی در آن به وفور رخ داده و تلفات زیادی هم در ابعاد جانی و مالی وارد شده است.
این مسئول از تلاش‌های دولت کنونی برای افزایش میزان بزرگرا‌ه‌ها در استان خبر داد و گفت: عزم دولت برای افزایش بزرگراه‌ها بوده و اقداماتی صورت گرفته که در همه ادوار کم‌نظیر بوده است.
فدایی در همین خصوص از رتبه آخر استان از نظر بزرگراه در کشور سخن به میان آورد و گفت: این استان تنها ۹۶ کیلومتر بزرگراه دارد که عدد خوبی در زمینه بزرگراه‌ها در کشور محسوب نمی‌شود و باید همه با کمک یکدیگر به فکر افزایش آن باشیم.
وی یکی از مشکلات برای افزایش بزرگراه‌ها در استان و ارتقای رتبه استان در سطح کشور را کمبود اعتبارات ذکر کرد و گفت: البته بخش زیادی از افزایش بزرگراه‌ها در استان مربوط به دو سال قبل بوده است که تا قبل از دولت فعلی این میزان تنها ۵۶ کیلومتر بود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارت خود در خصوص وضعیت بزرگراه‌های در دست اجرای استان گفت: در حال حاضر نیز بیش از ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه در دست ساخت در استان داریم.
فدایی اعتبارات لازم برای ساخت این میزان از بزرگراه در استان را ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: رقم بالای مورد نیاز برای تکمیل این میزان بزرگراه در استان به دلیل کوهستانی بودن و صعب‌العبوری مناطقی است که بزرگراه باید در آن‌ها ساخته شود.
این مسئول امور ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای در کهگیلویه و بویراحمد به میزان اندک اعتبارات فعلی برای تکمیل این نوع زیرساخت جاده‌ای در استان اشاره کرد و گفت: در حالی به مبلغ ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بزرگراه‌ها نیاز داریم که در حال حاضر رقمی کمتر از ۵۰۰ میلیارد ریال برای این کار اختصاص یافته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی دیگر از اقدامات مهم راه و شهرسازی استان را توسعه راه‌های روستایی و آسفالت و ترمیم این راه‌ها ذکر کرد و گفت: در دو سال اخیر بسیاری از جاده‌های روستایی استان روکش و آسفالت شده‌اند.
وی این رقم را بیش از ۱۰۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: به همین منظور و برای کمک به تسهیل در رفت و آمد روستاییان استان، ۱۵۰ کیلومتر دیگر راه روستایی برای روکش و آسفالت در دست اجراست.


کد مطلب: 155180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/155180/رئیس-سازمان-نظام-مهندسی-ساختمان-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1