کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تایید صلاحیت ۵۹ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس در استان

27 دی 1394 ساعت 10:13



رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از تأیید صلاحیت ۵۹ نفر از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.
Mohamadi-kebna
فتاح محمدی در خصوص آمار تأیید صلاحیت نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با احتساب رسیدگی در هیات‌های اجرایی و نظارت از مجموع ۱۰۸ نفر ثبت‌نام کننده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۵۹ نفر تأیید صلاحیت، چهار نفر انصراف، ۱۶ نفر عدم احراز و ۲۹ نفر رد صلاحیت شدند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مجموع ۳۷ نفر نامزد شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا ۲۱ نفر تأیید، ۶ نفر عدم احراز، هفت نفر رد صلاحیت و سه نفر انصراف دادند.
وی تصریح کرد: از مجموع ۵۹ نفر ثبت‌نام کننده در حوزه کهگیلویه بزرگ نیز ۳۰ نفر تأیید، یک نفر انصراف، هشت نفر عدم احراز و ۲۰ نفر رد صلاحیت شدند.
این مسئول افزود: از مجموع ۱۲ نامزد حوزه گچساران و باشت ۸ نفر تأیید، دو نفر عدم احراز و دو نفر رد صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با یبان اینکه امروز مراتب رد صلاحیت و تایید صلاحیت به داوطلبان ابلاغ می‌شود، بیان کرد: داوطلبان رد یا عدم احراز صلاحیت به استناد تبصره سه ماده ۵۲ سه روز از ۲۷ تا ۲۹ دی‌ماه فرصت دارند که اعتراض خود را به هیئت نظارت برای رسیدگی در شورای نگهبان اعلام کنند و اعتراضات از امروز تا ۱۶ بهمن‌ماه قابل رسیدگی است.
محمدی یادآور شد: این نتایج از مرحله هیئت‌های اجرایی تا هیئت نظارت مرکزی است یعنی تمام فرآیند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.


کد مطلب: 154956

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/154956/تایید-صلاحیت-۵۹-نفر-نامزدهای-انتخابات-مجلس-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1