کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرانی که یک روز فقط وقت برای مردم دارند

20 دی 1394 ساعت 16:57


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از مدیرانی که پشت در اتاق‌های خود تنها یک روز را در هفته برای ملاقات تعیین کرده‌اند، گفت: تعیین وقت ملاقات یک روزه مدیران با مردم کار شایسته‌ای نیست.
Mohamadi-kebna
فتاح محمدی امروز در نشست مدیران حراست و بازرسی‌های استان کهگیلویه و بویراحمد به فلسفه وجودی حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: وظیفه آن‌ها و همه دستگاه‌های نظارتی مراقبت از روند صحیح کارها و اقدامات در دستگاه‌های مختلف و ادارات است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از دیگر وظایف این دو دسته از کارکنان در ادارات ایجاد سلامت اداری و پیشگیری از وقوع مشکلات است.
این مسئول گفت: اولین اقدامی که می‌توانند در ادارات و دستگاه‌ها انجام دهند شناخت آسیب‌ها و آفت‌ها در ساختار اداری است.
وی یک بخش از وظایف بازرسی‌ها و حراست‌ها را ارتباط با درون سازمان و بخش مهم دیگر را ارتباط مردمی دانست و گفت: منظور ما از برگزاری چنین جلساتی ارتباط با مردم و بیرون است.
محمدی در ادامه اظهارات خود گفت: حراست‌ها و ارزیابی‌ها باید بر نحوه عملکرد و خدمات‌رسانی دستگاه‌ها و مدیران به مردم نظارت داشته باشند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دو هدف اساسی حراست‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف کلان و راهبردی و دیگری اهداف عملیاتی و اجرایی است.
وی به اهداف کلان حراست‌ها و بازرسی‌ها در ادارات اشاره کرد و گفت: محافظت از توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ادارات از اهداف کلان و راهبردی است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همراهی و مساعدت مدیران همراه با اطلاع‌رسانی دقیق در ادارات و یادآوری نقاط ضعف و قوت بدون مچ‌گیری از دیگر اهدافی است که حراست‌ها و بازرسی ادارات دارند.
محمدی در ادامه یکی از وظایف مهم دیگر را آشنا کردن مدیران با قوانین مزایده‌ها و مناقصه‌ها ذکر کرد و گفت: باید برای جلوگیری از تخلفات مالی ناخواسته، حراست‌ها و بازرسی‌ها وظیفه خود را انجام دهند.
وی در ادامه با انتقاد از مدیران و مسئولانی که پاسخگوی مردم نیستند، اظهار کرد: این که برخی مدیران پشت درب اتاق خود تنها یک روز را برای ملاقات معرفی کرده‌اند کار درستی نیست.


کد مطلب: 153748

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/153748/مدیرانی-یک-روز-فقط-وقت-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1