کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید آیت‌الله ملک‌حسینی از مدیران؛ چرا ۹ دی نیامدند؟

17 دی 1394 ساعت 14:41



آیت‌الله ملک‌حسینی از حضور کم‌رنگ مدیران کهگیلویه و بویراحمد در حماسه ۹ دی انتقاد کرد.

 آیت‌الله سید‌شرف‌الدین ملک‌حسینی پیش از ظهر امروز در جمع مردم و در حاشیه بزرگداشت شهادت آیت‌الله شیخ نمر با اظهار تأسف از عدم حضور بسیاری از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم ۹ دی امسال اظهار کرد: مسئولان توجه داشته باشند که اگر ۹ دی نبود خبری هم از مسئولیت‌های آن‌ها در میان نبود.DSC_0334
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خیال نکنید گرایش اصلاح‌طلبانه دارید و گرایشتان امروز موفق و پیروز است که این‌گونه عمل می‌کنید.

وی با قسم خوردن به جان خود مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر جریان فتنه در این کشور موفق شده بود و آمریکا و غرب به اهداف خود پس از انتخابات رسیده بود نه ما و نه شما را به هیچ وجه به حساب نمی‌آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به برکت تحول ۹ دی و انسجام ملی و مأیوس شدن غرب و دشمن انتخاباتی پرشورتر از گذشته رخ داد و بعضی از شما به مجلس رفتید و بعضی هم رئیس شدید و پست و مسئولیت گرفتید.

ملک‌حسینی تصریح کرد: خیال کردید حماسه ۹ دی سیاسی بود که نیامدید چرا مبادا بالادستی‌ها از شما گلایه کنند، ‌وای بر شما اگر بالادستی‌هایتان به شما امر کردند که به مراسم ۹ دی نروید و وای بر احوال آن‌ها و اگر هم ترسیدید که گلایه کنند پس وای بر آن‌ها و بر شما.

آیت‌الله ملک‌حسینی با گریزی به فتنه ۸۸ تصریح کرد: فتنه ۸۸ را نه چپ و نه راست جمع کردند بلکه این مردم بودند که فتنه را با حماسه ۹ دی از میان برداشتند.

وی گفت: هر چه آقا فرمودند اردوکشی‌ها را جمع کنید نه چپ و نه راست به فرموده آقا پی نبردند زیرا کسی از سیاسیون شعور نداشت که به این سخنان پی ببرد.

این استاد برجسته حوزه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در هنگامه فتنه تنها کسی بودند که جنایت غرب را می‌دانستند و آن دندان‌های از غیظ درآمده دشمن را می‌دید و تذکر می‌دادند.

ملک‌حسینی در ادامه گفت: فتنه را جناح جمع نکرد بلکه نام سیدالشهدا(ع) و مردم آن را جمع کردند پس ۹ دی متعلق به نظام و انقلاب و بسیج بود و پاسداشت ۹ دی پاسداشت بیداری امت و انقلاب است لذا وای بر کسی که ۹ دی را متعلق به جریان و جناح سیاسی خاصی بداند.

وی بیان کرد: اشتباهات دو جناح در جریان فتنه کم نبود و چقدر رهبری از دست این جناح‌ها خون دل خوردند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و مدیر یکی از مهم‌ترین حوزه‌های علمیه شیراز با بیان این‌که در بقیه نقاط کشور وضعیت حضور مدیران چنین نبود و حضور خوبی در ۹ دی داشتند تصریح کرد: از این حرکت مدیران تعجب کردم و سؤال کردم و پی بردم که در استان فارس هم مثل کهگیلویه و بویراحمد چنین وضعیتی در خصوص حضور مدیران وجود داشت.

وی گفت: چرا که عده‌ای فکر می‌کنند این حماسه متعلق به جناح و جریان سیاسی خاص بود، ‌به نظرم این عده نفهمیده‌اند فلسفه ۹ دی و انقلاب و فتنه چه بوده است بنابراین باید درایت و فهم سیاسی خود را بالا ببرند.

ملک‌حسینی افزود: ‌برخی با جناح‌بازی، سیاسی‌بازی و بازی‌های چپ و راست‌ همه چیز را با عینک سیاسی می‌بینند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در این مملکت به دنبال پست گرفتن بدون اعتقاد به ولایت فقیه هستند، افزود: این عده فکری به حال خود کنند چرا که در اسلام اصولی وجود دارد که باید محو در این اصول شوند.

ملک‌حسینی افزود: دشمن به جنگ تمامی اصول از جمله ولایت‌فقیه رفته لذا چنین حرکاتی زشت و ناپسند است.

 


کد مطلب: 152941

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/152941/انتقاد-شدید-آیت-الله-ملک-حسینی-مدیران-چرا-۹-دی-نیامدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1