کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان سلمان یاسوج منصوب شد /مهدی: این تغییر سیاسی نبود

17 دی 1394 ساعت 0:12


رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج به طور ناگهانی تغییر کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، شامگاه چهارشنبه (۱۶ دی‌ماه) حکم منوچهر هرمزپور رئیس بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج به طور ناگهانی لغو شد.
بنابر این گزارش، هرمزپور در طول مسئولیتش خدمات زیادی ارائه داد که تلاش‌های او مورد تقدیر امام جمعه یاسوج، رئیس علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه فتح و مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.salman-yasyuj-chman-hormozpoor (5)
به گزارش کبنا، رضا چمن رئیس علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قبلاً گفته بود: وضعیت این بیمارستان نسبت به گذشته به لحاظ تجهیزات، ارائه خدمات و هتلینگ بیمارستان بهتر شد و از عملکرد رئیس بیمارستان سلمان یاسوج اعلام رضایت کرد.
امام جمعه شهر یاسوج نیز در دیدار رئیس سابق و کارکنان بیمارستان از خدمات‌رسانی بیمارستان‌ سلمان شهر یاسوج به جانبازان ابراز رضایت کرد.
مزارعی رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و مهرداد کرمی دادستان یاسوج در دیدار با جانبازان از تلاش‌های رئیس بیمارستان سلمان یاسوج قدردانی کردند، مزارعی گفت: رئیس بیمارستان سلمان یاسوج با ارائه این خدمات مطلوب در حال جهاد است.
بر اساس این گزارش، هرمزپور شامگاه چهارشنبه مسئولیت بیمارستان سلمان یاسوج را به محمدپور واگذار کرد.
مصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر در بیمارستان سلمان یاسوج را سیاسی ندانست و تصریح کرد: مسائل سیاسی به هیچ وجه در تغییر رئیس بیمارستان سلمان یاسوج دخیل نبود.
مهدی در پاسخ به این سئوال که چرا یکی از مدیران توانمند بنیاد شهید را تغییر دادید، بیان کرد: این تغییر به دلیل وضعیت استخدامی و اداری رئیس قبلی بیمارستان انجام گرفت و با او هماهنگی کردیم.
وی افزود: از آقای هرمزپور به زودی در جایگاه دیگری استفاده خواهیم کرد.
مهدی تاکید کرد: فردا رئیس اداره حقوقی و رئیس مرکز نرم‌افزای هاتف بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد تغییر خواهند کرد. رمضانی رئیس اداره حقوقی و پورنصیب رئیس مرکز هاتف می‌شوند.
بنابر این گزارش، به زودی کبنانیوز گزارشی از وضعیت بنیاد شهید به لحاظ میزان رضایت‌مندی خانواده شهدا و ایثارگران، ساماندهی گلزار شهدا، تکریم ارباب رجوع، بهداشت و درمان، مناسب سازی محیط ادارات، انتصابات و سایر امور انتشار خواهد.
مخاطبین کبنانیوز می‌توانند با ارسال گزارش و مطالب خود از طریق ایمیل (kebnanews@yahoo.com) و یا ارسال یادداشت [کلیک کنید] ما را در این امر یاری کنند.


کد مطلب: 152765

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/152765/رئیس-بیمارستان-سلمان-یاسوج-منصوب-مهدی-این-تغییر-سیاسی-نبود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1