کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هشدار درباره تبلیغات زودهنگام انتخاباتی

15 دی 1394 ساعت 2:21



رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از برخورد با کارناوال‌های انتخاباتی پیش از موعد تبلیغات خبر داد و گفت: نامزدهایی که پیش از موعد آغاز تبلیغات رسمی، دست به کارتبلیغات شده باشند،به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

فتاح محمدی با اشاره به پایان زمان رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هیئت‌های چهارگانه انجام شده و فردا سه‌شنبه (۱۵ دی) نتایج اعلام می‌شود.
وی اضافه کرد: کسانی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراضی دارند می‌توانند به مدت چهار روز شکایت خود را مطرح کنند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌  جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر هیئت‌های نظارت، هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های بازرسی دو حوزه انتخابیه گچساران و باشت و کهگیلویه بزرگ با حضور استاندار، رئیس ستاد انتخابات، رئیس دفتر شورای نگهبان، رئیس هیئت بازرسی استان و نامزدهای انتخابات به صورت جداگانه برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در آینده نزدیک نیز جلسه‌ هم‌اندیشی و تبادل نظر با نامزدهای تأیید صلاحیت شده انتخابات محلس شورای اسلامی برگزار و انتظارات مسئولان از نامزدها و نامزدهای انتخابات از مسئولان مبتنی بر قانون مطرح می‌شود.
این مسئول از برخورد با کارناوال‌های انتخاباتی پیش از موعد تبلیغات خبر داد و گفت: پیش‌بینی لازم برای برخورد با کارناوال‌های انتخاباتی پیش از موعد توسط فرمانداری‌ها، دادستانی و اداره اطلاعات استان انجام شده و در صورت مشاهده تخلف تذکر لازم داده می‌شود که در صورت تکرار تخلف برخورد قانونی انجام می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ضمن توصیه به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برای عدم جانبداری از کاندیداها گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به جهت جایگاه قانونی که در دولت دارند طوری عمل کنند که شائبه جانبداری از کاندیدای خاصی ایجاد نشود.


کد مطلب: 152390

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/152390/هشدار-درباره-تبلیغات-زودهنگام-انتخاباتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1