کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر از عملکرد آبفای شهری استان

10 دی 1394 ساعت 19:09


   ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، معاونین و مدیران ستادی از کارکنان مدیریت تنش آبی آبفای استان تجلیل شد.

فتاح محمدی در این نشست با اشاره به اهمیت کار شرکت‌های خدمات‌رسان به ویژه شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد: حجم بالای فرسودگی شبکه توزیع آب و تعداد زیاد انشعابات غیرمجاز به خصوص در شهر یاسوج باعث ایجاد مشکلات بیشتر در حوزه کاری آب و فاضلاب شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تقدیر از فعالیت کارکنان شرکت آب و فاضلاب در کنترل تنش آبی و کاهش نوسانات آب اظهار کرد: به رغم همه مشکلات پیش روی آبفا در استان تلاش‌ها و عملکرد آنها قابل تقدیر است.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود برخورد قاطع با انشعابات غیرمجاز در سطح شهر یاسوج است که باعث بروز برخی مشکلات در روند تامین آب شهروندان می‌شود.

سیدعلی لدنی‌نژاد نیز در این مراسم با بیان اینکه در تابستان اخیر به واسطه تلاش کارکنان آبفای استان تنش آبی در شهرهای استان به خوبی کنترل شد، اظهار کرد: کنترل تنش آبی جز با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان آبفا محقق نمی‌شود و به همین جهت بر خود واجب دانستیم که از آنها به پاس تلاش‌های بی‌دریغشان تقدیر به عمل آوریم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه آب و فاضلاب استان ارائه خدمات خدمات مطلوب به شهروندان است و کارکنان آب و فاضلاب در نقاط مختلف استان در خط مقدم این هدف قرار دارند.

گفتنی است؛ در پایان این آئین از قاسم قلندری مدیر امور آب و فاضلاب یاسوج و ۳۴ نفر از کارکنان مدیریت تنش آبی آبفای استان تجلیل به عمل آمد.

IMG_1985 IMG_2007 IMG_1995 IMG_2002


 


کد مطلب: 151566

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/151566/تقدیر-عملکرد-آبفای-شهری-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1