کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه‌اندازی رشته ورزشی بولینگ و صخره‌نوردی در استان

10 دی 1394 ساعت 2:46


yasuj-baghri-varzshi-yaripoor-izadpoor (7)پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مجموعه تفریحی ورزشی آزادی باقری یاسوج
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی مجموعه تفریحی ورزشی آزادی باقری یاسوج خبر داد.
جهانبخش ایزد‌پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه ورزشی آزادی باقری به همت بخش خصوصی توسط تنها صنعتگر استان ساخته شده و در بهمن‌ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، سالن فوق‌العاده پیشرفته بدنسازی این مجتمع را مکان مناسبی جهت برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف تیم ملی بدنسازی عنوان کرد و افزود: با افتتاح مجموعه ورزشی آزادی خلا موجود برای میزبانی مسابقات و اسکان ورزشکاران برطرف خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این مجموعه عظیم ورزشی تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، یادآور شد: مجتمع ورزشی آزادی باقری با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در مساحتی حدود ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع با طراحی بسیار زیبا در شش طبقه ساخته شده است.
این مسئول، اقدام شایسته مجموعه بخش خصوصی در توسعه ورزش استان را قابل تقدیر دانست و گفت: این مجتمع بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب کشور بوده که در بهترین مکان شهر یاسوج مشرف به رودخانه بشار و کوه دنا ساخته شده است.
ایزدپور تصریح کرد: این مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ماه سال‌جاری با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور و مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.
راه‌اندازی رشته ورزشی بولینگ و صخره‌نوردی در کهگیلویه و بویراحمد
برای نخستین بار رشته ورزشی بولینگ و صخره‌نوردی در کهگیلویه و بویراحمد در بزرگترین مجتمع ورزشی و تفریحی بخش خصوصی در جنوب کشور راه‌اندازی می‌شود.
در این بازدید لهراسب باقری اظهار کرد: مجتمع بزرگ ورزشی آزادی در سال ۸۴ به همت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی افزود: این مجموعه دارای ۶ طبقه و ۱۴ بخش است که در تمام بخش‌های آن از مجهزترین و به‌روزترین وسایل استفاده شده است.
وی با عنوان اینکه این مجموعه ورزشی ظرفیت راه‌اندازی همه رشته‌های ورزشی را دارد، یادآور شد: بولینگ، صخره‌نوردی و شنا از جمله بخش‌هایی است که با احداث این مجتمع برای نخستین بار در استان راه‌اندازی می‌شوند.
این مسئول تصریح کرد: مجتمع ورزشی آزادی بزرگترین مجموعه ورزشی در جنوب کشور بوده و توانایی برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در همه رشته‌ها را دارد.
وی با اشاره به اینکه این مجموعه ورزشی در بهترین مکان یاسوج و با بهترین امکانات ساخته شده است، اذعان کرد: افتتاح چنین مکانی باعث توسعه ورزش استان و معرفی ورزشکاران بیشتری به کشور خواهد شد.
مدیر مجتمع ورزشی آزادی با بیان اینکه مساحت سالن بدن‌سازی این مجموعه حدود ۵۷۰ مترمربع است، یادآور شد: افتتاح این مجتمع ورزشی ۲۲ بهمن سال‌جاری با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور انجام خواهد گرفت.
باقری از به کارگیری حدود ۱۵۰ نفر بعد از افتتاح این پروژه عظیم در استان خبر داد و گفت: بخش خصوصی در سایه حمایت و همکاری دولت تدبیر و امید می‌تواند زمینه اشتغالزایی بیشتری برای افراد در همه زمینه‌ها را فراهم کند.


کد مطلب: 151492

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/151492/راه-اندازی-رشته-ورزشی-بولینگ-صخره-نوردی-استان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1