کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بهرامی: با سید«باقر» هماهنگ هستم/ رجایی: وابستگی خاصی ندارم / روشنفکر: در عمل رویه اعتدالی دارم

2 دی 1394 ساعت 18:48


bahrami

 در پنجمین روز از ثبت‌نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آخرین روز نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره خبرگان رهبری ۱۲ نفر از کاندیدا در ستادهای انتخابات کهگیلویه و بویراحمد ثبت‌نام کردند.

در ساعات اولیه و در آخرین روز از مهلت ثبت‌نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حجت‌الاسلام محمد پایدار به نمایندگی از سید «شرف‌الدین ملک‌حسینی» نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد برای کاندیداتوری در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان از حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرد.

آیت‌الله ملک‌حسینی فرزند مرحوم آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک‌حسینی نماینده فقید ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ملک‌حسینی در سال ۱۳۴۱ شمسی در شهر شیراز و در خانواده‌ای روحانی دیده به جهان گشود.

بویراحمد

محمد بهرامی دومین نفری بود که امروز به ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد مراجعه کرد و با تکمیل فرم‌های ثبت‌نام به عنوان کاندیدای مجلس شورای اسلامی نام وی ثبت شد.

DSC_0035

محمد بهرامی متولد ۵۲ دانشجوی دکتری مدیریت صنعتی با گرایش اصلاح‌طلبی برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

بهرامی از نیروهای اصلاح‌طلب و معتدل است وی همچنین عضو بنیاد امید ایرانیان می‌باشد. بهرامی در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم رئیس دفتر ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف بود.

وی درباره حضور سید باقر موسوی جهان‌آباد در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با ایشان هماهنگ هستم و هر تصمیمی بستگی به تایید صلاحیت‌ها و شرایط پس از آن دارد.

بهرامی در ادامه گفت: الگوی سیاسی من در ایران محمد رضا عارف است.

زینب هاشمی دومین نفری بود که در پنجمین روز از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای نام‌نویسی به ستاد انتخابات بویراحمد مراجعه کرد.

hashmi

بر پایه این گزارش هاشمی متولد ۱۳۵۷ کارشناس ارشد جغرافیای شهرسازی بوده که با گرایش اصلاح‌طلبی به عرصه رقابت پا گذاشته است.

هاشمی هدف خود از حضور در عرصه انتخابات را توسعه شهرستان بویراحمد و دنا با توجه بیشتر به بخش گردشگری آن عنوان کرد و گفت: با فراهم کردن زیرساخت‌های هر دو شهرستان بویراحمد و دنا می‌توان شاهد توسعه و ارتقاء این دو شهرستان باشیم.

وی برنامه‌های کاری خود برای حضور در انتخابات را اشتغال‌زایی جوانان در کارهای توسعه‌ای و بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: از مشکلاتی که امروزه تمامی خانواده‌ها گریبانگیر آن هستند بحث اشتغال بوده که تمام تلاشمان را برای رفع چنین معضلاتی به کار می‌بندیم.

هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه ائتلاف خواهید کرد یا نه اظهار کرد: تابع خرد جمعی هستم.

گفتنی است زینب هاشمی هم اکنون رئیس گروه پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوده و سابقه مدیر کل امور بانوان و خانواده در دولت تدبیر و امید را در پرونده خود دارد.

سومین نفر ثبت‌نامی فاطمه رستمیان تلزالی متولد ۱۳۶۴ کارشناس ارشد اقتصاد کشاورزی و دانشجوی دکترای اقتصاد و توسعه و سیاست بود که با گرایش مستقل برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

سید ابوالفضل قاسمیان متولد ۱۳۵۸ از روستای کریک شهرستان دنا دانشجوی دکترای ریاضی کاربردی با گرایش اصلاح‌‌طلبی چهارمین نفری بود که برای دوره دهم مجلس شهرای اسلامی در ستاد انتخابات بویراحمد نام‌نویسی کرد.

حجت‌الاسلام سید صدرالله رجایی‌نسب پنجمین نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که با حضور در ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد نام‌نویسی کرد.

DSC_0285

DSC_0208

رجایی‌نسب متولد ۱۳۴۶ از روستای رون بخش مارگون بوده که با گرایش فرا جناحی و میانه‌رو وارد عرصه انتخابات شده است.

رجایی‌نسب هدف خود از حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ارائه خدمت صادقانه به مردم شریف بویراحمد و دنا عنوان کرد و گفت: وابستگی خاصی به جناحی ندارم.

وی از برنامه‌های کاری خود استفاده از تخصص افراد متعهد و خدمت‌گذار، تلاش در جهت توسعه همه‌ حوزه انتخابیه و محرومیت‌های منطقه عنوان کرد.

گفتنی است رجایی‌نسب هم اکنون معاون قضایی دادگستری کل استان فارس است و از سال‌های ۸۳ تا ۸۸ دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

مهدی روشنفکر ششمین نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پنجمین روز ثبت‌نام بود.

DSC_0158

DSC_0021

روشنفکر متولد ۱۳۴۳ کارشناس ارشد مدیریت با گرایش اصولگرای وارد عرصه انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

وی هدف خود از حضور در عرصه انتخابات را دغدغه‌های معیشت و اقتصادی مردم عنوان کرد و گفت: توجه به مقوله فرهنگ و توسعه زیرساخت‌ها در این حوزه از اولویت‌ها و برنامه‌های کاری در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

روشنفکر در پاسخ به این سوال که اگر رد صلاحیت شوید چه کار خواهید کرد، گفت: تابع قانون خواهم بود.

روشنفکر در پایان با بیان اینکه تفکر اصولگرایی دارم، گفت: در عمل با رویه اعتدال پیش خواهم رفت.

کهگیلویه

در فرمانداری کهگیلویه امروز ۵ نفر برای نامنویسی مراجعه کردند.

سید علی جمال‌نژاد ۳۳ ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته کشاورزی است و به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شد.

علی دردانه از پرسنل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و از جناح اصلاح طلب از دیگر کاندیدای پنجمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود.

دردانه متولد ۱۳۵۴ و دارای کارشناسی ارشد در رشته حقوق و جرم شناسی است.

علی‌محمد شفاعت‌نیا جوان ۳۲ ساله با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کریم قاسمی ۳۴ ساله دارای دکترای علوم سیاسی از دیگر ثبت نام شدگان امروز در ستاد فرمانداری کهگیلویه بودند.

آخرین فرم ثبت نام پنجمین روز را ادریس کشاورز از حوزه رسانه و فرهنگی اصلاح طلب پر کرد و خود را به عنوان بیست و پنجمین کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به ثبت رساند.

کشاورز ۱۳ سال سابقه فعالیت فرهنگی در آموزش و پرورش و ۱۰ سال فعالیت رسانه اصلاح طلبی را دارد.

زمان نامنویسی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا پایان امروز ۲۵ نفر در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ،۱۷ نفر در حوزه بویراحمد و دنا و ۵ نفر در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت‌نام کردند.

 


کد مطلب: 149459

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/149459/بهرامی-سید-باقر-هماهنگ-هستم-رجایی-وابستگی-خاصی-ندارم-روشنفکر-عمل-رویه-اعتدالی-دارم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1